עלייה של 30% בביקוש להובלת פריטים בודדים בתקופת הקורונה

אפליקציית ההובלות השיתופית Tranzit מדווחת על עלייה חדה בדרישה להובלת פריטים בודדים בתקופה הנוכחית כגון מכשירי כושר ומקררים • החברה השיקה שירות מיוחד למבודדים עם צוותים ייעודים

מרכז מיון חבילות בחו"ל | אילוסטרציה: ArtWell, שאטרסטוק

הישראלים מצטיידים לא רק בשימורים ונייר טואלט, אלא גם במכשירי כושר, מקררים ומוצרים שיכולים להעביר את הזמן הרב שנכפה עליהם בבית לאור משבר הקורונה – כך על פי ניתוח נתוני אפליקציית ההובלות השיתופית Tranzit המדווחת על עליה חדה בהובלת פריטים בודדים בשבועיים האחרונים.

על פי החברה, בתקופה הנוכחית יש עלייה של 40% בביקוש להובלת מקררים, ועלייה של 25% בהובלת טלוויזיות ומכשירי כושר. לאור הביקוש, החברה אף השיקה שירות הובלות מיוחד למבודדים המתבצע על ידי צוותים ייעודים להם סיפקה החברה ציוד להתגוננות מפני הדבקה בנגיף.

"אנחנו רואים עלייה בביקוש למשלוחים של סדרה של מוצרים, בהם מכשירי כושר, טלוויזיות ועוד מוצרים שיאפשרו לכל מי שנאלץ להישאר בבית או לחלופין צריך להיות בבידוד, לעבור את התקופה הקרובה בצורה נוחה יותר.

"עם זאת, קיימת בעיית חשיפה של המובילים, ומתחיל להיווצר קושי בהשגת הובלה, במיוחד למבודדי הבית. לכן, איתרנו צוותי מובילים ממוגנים, המוכנים לספק את המוצרים למבודדי הבית", מסביר אלי ממן, מנכ"ל טרנזיט.

אלי ממן, מייסד אפליקציית המשלוחים השיתופית, טרנזיט | צילום: יח"צ

בתקופה בה מרבית המשק מתכונן להאטה, דווקא עם הביקוש הגובר להובלות ומשלוחים, טרנזיט מבקשת לגייס כשלושה מיליון ₪ על ידי מימון המונים באתר Fundit וזאת בכדי להמשיך את תהליך ההתפתחות החברה.

לדברי ממן, "היכולת של האפליקציה לחבר בין לקוחות עם צרכים שונים למובילים עם יכולות מגוונות מאוד, היא מה שנותן לה את הכוח האמיתי, והיא גם הסיבה שלמרות המסכים האדומים בבורסה, הגיוס שאותו אנו מבצעים בימים אלה ממשיך לגדול במהירות".

'ביזנעס' מציין, כי בימים אלה יוגבלו המשלוחים למוצרים חיוניים בלבד.

תגובה אחת ל: "עלייה של 30% בביקוש להובלת פריטים בודדים בתקופת הקורונה"

  1. פניתי להובלת פריטים בודדים לטרנזיט הזה וקיבלתי מחיר לא זול, החלטתי לבדוק ופניתי להובלות המושבניקים ולהובלות דוד וקיבלתי מחיר בהרבה יותר זול.

כתיבת תגובה