קריה נאמנה: האדמו"ר עובר, קרית דז'יקוב ויז'ניץ מתאכלסת

בימים אלו הולך ומושלם איכלוסה של קריית דז'יקוב – ויז'ניץ ברמת בית שמש ג' 2 • מחר (ד') ב' סיוון, יומא דהילולא של הסבא קדישא בעל ה'אהבת ישראל' מויז'ניץ זי"ע, יקבע כ"ק האדמו"ר שליט"א את משכנו במרכז השכונה החדשה • בטוב צדיקים תעלוץ קריה

האוהל הזמני של בית הכנסת והמדרש של כ"ק האדמו"ר מדז'יקוב-ויז'ניץ המוקם בימים אלו | צילום: אלי שכטר

לקראת חג השבועות, חג מתן תורה ולאחר ימי ספירת העומר בו נוהגים שלא לחדש בגדים ודברים אחרים – מעביר בימים אלו כ"ק האדמו"ר מדז'יקוב ויז'ניץ את משכנו מרחובות, אל השכונה והקריה החדשה 'קרית דז'יקוב ויז'ניץ', ההולכת ומושלמת בימים אלו בבית שמש.

קריית דז'יקוב ויז'ניץ ממוקמת ברמת בית שמש ג' 2 שאכלוסה הולך ומתקדם. מדובר באחד הפרויקטים הראשונים שעלו על הקרקע באזור זה והוא מתקדם לקראת סיום האכלוס. במרכזה של הקריה החדשה נבנה גם בית הכנסת המרכזי של החסידות.

חסידות דז'יקוב ויז'ניץ, החלה את תנועתה בשיכון ויז'ניץ בעיר רחובות, שם גם היה גר האדמו"ר במשך 35 שנה. כאמור, לקראת סיום האכלוס של הפרויקט החדש צפוי כ"ק האדמו"ר שליט"א לעבור בימים אלו ממש לבית שמש, יחד עם קהל חסידיו שרכשו שם דירות וכבר גרים במקום.

בניית השכונה של החסידות, המכילה 123 יחידות דיור, נבנתה על ידי חברות הבנייה 'רובין לנדסמן', ו'רם ישראל' .

בין המאכלסים את השכונה נמנות גם עשרות משפחות החסידות מרחובות, שעברו ועוברים בימים אלה לשכונה החדשה בבית שמש, שם ממתין להם כבר כולל תלמוד תורה לבנים, בית יעקב לבנות וכל שירותי הקהילה הנצרכים. כמו כן, בימים אלו תקרב לסיומו בנין בית הכנסת והמדרש של כ"ק האדמו"ר שליט"א, כשלבינתיים יערוך האדמו"ר את תפילותיו באוהל מיוחד שהוקם באופן זמני.

בשיחות עם חסידים מרחובות הם מספרים על רגשות של התחדשות בקרב קהל חסידי, אוהדי וידידי בית דז'יקוב ויז'ניץ. הכל ממתינים בציפייה דרוכה למחר (ד') ב' סיוון, יומא דהילולא של הסבא קדישא בעל ה'אהבת ישראל' מויז'ניץ זי"ע, בו יקבע האדמו"ר את משכנו בסיעתא דישמיא במרכז השכונה החדשה שתכיל את מרכז חסידות דז'יקוב ויז'ניץ.

לפני כשנתיים, סיפרנו כאן ב'ביזנעס' על טיול ייחודי שהתרחש בבין הזמנים, עת הגיעו ילדי החסידות מהערים רחובות ובני ברק בבית שמש אל השכונה  ובין היתר הם ביקרו באתר הבניה שם צפוי להיבנות בית מקדש מעט של החסידות. בסמוך למבנים שהלכו ונבנו אמרו התלמידים והרבנים פרקי תהילים מיוחדים בהוראת כ"ק האדמו"ר שליט"א, והתפללו להצלחה וסייעתא דישמיא בכל העניינים ושיזכו לקדש שם שמים.

בימים קדושים אלה, ערב קבלת התורה, הם באים ליהנות מפירות תפילתם ותחינתם ולנו לא נותר אלא לאחל להם יישוב טוב וברכה מיוחדת לרגל התרחבות גבולות הקדושה.

תגובה אחת ל: "קריה נאמנה: האדמו"ר עובר, קרית דז'יקוב ויז'ניץ מתאכלסת"

  1. ישוב טוב

כתיבת תגובה