שגריר בריטניה: "ההצלחה החרדית היא בקשר בין הקהילות"

המרחק הגיאוגרפי מצטמצם בשל קשרי הקהילה הקרובים בין הריכוזים החרדיים ברחבי העולם • דברים ברוח זו השמיע שגריר בריטניה בביקור בבני ברק • הצהיר: "הכלכלה החרדית היא פוטנציאל צמיחה לחיזוק הקשר הכלכלי בין ישראל ובריטניה"

ביקור שגריר בריטניה ניל וויגן במרכז אחים גלובל | צילום: באדיבות המצלם

שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן ביקר היום (ה) ב'מרכז אחים ליזמות ועסקים' בבני ברק, כדי לפגוש מקרוב את עולם העסקים והתפתחות הכלכלה החרדית. מתחם העסקים מרכז אחים, הממוקם במרכזה של העיר בני ברק מהווה מוקד של התעניינות רבה מצד גורמים עסקיים ובינלאומיים שונים המעוניינים לפתח קשרי מסחר עם יזמים ואנשי עסקים צעירים יצירתיים מהציבור החרדי.

הביקור נפתח בסיור של השגריר במתחם העסקים, יחד עם גדעון קופרמן מנכ"ל בראשית, איציק קרומבי מנכ"ל ביזמקס.

הסיור החל במרפסת הממוקמת בקומה התשיעית של הבניין, ומהווה נקודת תצפית אסטרטגית על עיר התורה והחסידות. מייסדי ויוזמי הקרן הראו לשגריר את הגיוון הייחודי של בני ברק הכוללת בתוכה את כתרה של העיר, היכלי תורה ההומים, לצד רובע עסקים הצומח של העיר שנמצא בטבורה של גוש דן רבתי והופך את בני ברק לעורק מרכזי בכלכלה הישראלית. "מרכז אחים מהווה מוקד לפעילות עסקית יצירתית שמשפיעה על הכלכלה החרדית, הכלכלה הישראלית ואף פורצת גבולות לחיבורים עסקיים עם יזמים ואנשי עסקים חרדים בכל העולם", אמר קופרמן לשגריר.

בהמשך סייר השגריר במתחם עצמו ונפגש עם אנשי עסקים חרדים הפועלים במתחם. השגריר והצוות המלווה אותו התפעלו מהמתחם המושקע, מהעיצוב המודרני והפונקציונלי לצד ההתאמה והחשיבה על הצרכים של אנשי העסקים והיזמים החרדים העובדים במתחם.

מוטי אייכלר מנכ"ל קרן אחים, עם השגריר ניל וויגן | באדיבות המצלם

לדברי השגריר ניל וויגן: "שמחתי לפגוש מקרוב את היזמים ואנשי העסקים שמניעים את הכלכלה החרדית המתפתחת. לחברה החרדית יש יתרון של חיבור לקהילות חרדיות נוספות, ולכן זהו פוטנציאל עסקי וכלכלי גדול להעמיק את הקשר בין בריטניה והציבור החרדי. חיבור שיכול להניב פירות עבור הקשרים הכלכליים הבינלאומיים של ישראל כולה. שגרירות בריטניה בישראל עומדת לימינו של הציבור החרדי בכלל וציבור אנשי העסקים החרדים בפרט ונעשה כל שביכולתנו לפתוח דלתות שיעמיקו את הקשרים העסקיים בין החברה החרדית לבריטניה".

כתיבת תגובה