תנוח דעתכם: כך הפכו הכיורים המונחים לחלק מעיצוב הבית

כיורים מונחים הפכו לחלק בלתי נפרד מ'כלי העבודה' של מעצבי הפנים המובילים, ואדריכלי יוקרה עסקיים ופרטיים מוצאים את האופציות הכמעט אינסופיות שמציעה קולקציית הכיורים המונחים, כמענה המושלם ל'רהיט' עיצובי לחדרי רחצה, מטבחים ואפילו סלונים. וגם: למי מתאים דווקא כיור יצוק בהזמנה אישית?

כיורים מונחים מיוחדים כבר הפכו בבתים רבים לחלק בלתי נפרד מעיצוב החדר.

כיורים מונחים, בצבעים שונים, מהווים חלק מהאווירה, מהתפאורה שהחדר משדר בכל רגע נתון ומעיד על טעמם של המשתמשים בו. יתירה מכך: הכיורים המונחים יוצרים אווירה. מעין עוד רהיט בחדר רחצה, במטבח או אפילו בסלון. "משפחות רבות רוצות ליצור כיור לנטילת ידיים דווקא בסלון הבית, סמוך לשולחן הארוחה, ואין כמו כיור מונח שמעוצב בקפידה ומותאם בצבעיו ובסגנונו לסלון, להשבעת רצונה של מעצבת הפנים ולשמחתה המתמשכת ורבת השנים של אם הבנים ועקרת הבית שנהנית מרהיט מוקפד", אומר לנו מוטי מ'קרמיק-ארט'.

 

שלל הגוונים והעיצובים של הכיורים המונחים מביאים אדריכלים ידועי שם דווקא אל חנות היבואן של 'קרמיק-ארט' ברחוב יגאל אלון בית שמש, משום שלעיתים, פריט יחיד ו'שולי' לכאורה זה, משלים את הקונספט באופן מוצלח ביותר.

כך למשל, מוטי רוטנר מקרמיק-ארט מספר ל'ביזנעס' כי ייבא לפני כמחצית השנה ארצה, סדרה של כיורים תוצרת יפן, שנשאה את סגנון העיצוב היפני האותנטי. לפתע נכנסה אושיית עיצוב אל פתח החנות, ומי שהכיר את אדריכל הצמרת – כלא את נשימתו. התברר, שהוא חיפש אחר מענה הולם למסעדת יוקרה יפנית שעיצב באותה עת, גילה באתר הבית של 'קרמיק-ארט' את אחד מכיורי הסדרה המונחים, והסוף ידוע מראש: היום זהו אחד המוטיבים המרכזיים והמזוהים ביותר עם המסעדה.

אבל לא רק מסעדות ואדריכלי צמרת, מעצבות פנים ידועות וארכיטקטורים נודעים מוצאים את מקומם ב'קרמיק-ארט'. משפחות רבות מוצאות בעצמן את הכיור המונח שהופך לחלק אינטגרלי מהבית, במטבח או באמבט, ולא יודעות כיצד הסתדרו בלעדיו. וגם הצבעים והסגנונות כמובן, באים אל סיפוקם: משפחה שאהבה צבע כחול-ים, חיפשה בנרות אחר כיור מונח שישביע את רצונה. רק לאחר ביקור ב'קרמיק-ארט' הכיור הפך לעיצוב משלים ומרהיב ביפעתו – לצבע שבחרו לכל חדר הרחצה.

לצד הכיורים המונחים, יש את המזמינים כיורים לארונות מטבח או אמבטיה, ומבקשים כיור מובנה. אולם, לא תמיד הגדלים הינם סטנדרטיים. בעוד שכיורים בגודל סטנדרט המובנים כחלק בלתי נפרד מן הארון הינם בעומק 46 ס"מ, כשהמיוחדים הינם בעומק 36 או 39 ס"מ ובאורכים של 60 ס"מ, 80 או 120 ס"מ – הרי שבבתים רבים הגודל הסטנדרטי אינו מספק מענה הולם, ובעל הבית או בעל המלאכה 'שובר את הראש' כיצד למלא את החלל שנוצר עקב האילוץ לרכוש כיור קטן יותר.

הפתרון הוא כיור יצוק על פי מידה. "כך, אם מעצב או נגר בנו ארון באופן המותיר מספר סנטימטרים פחות מהסטנדרט, לנו יש את המענה המושלם בדמות כיורים ביציקה לפי הזמנה, כאשר אף פינה לא נותרת חשופה", מציינים ב'קרמיק-ארט'.

תגובה אחת ל: "תנוח דעתכם: כך הפכו הכיורים המונחים לחלק מעיצוב הבית"

  1. לא פרקטי בבית חרדי
    בדקתי כל מקום שנתקלתי בו
    בין עם זה בית פרטי או מוסד
    יש טפטוף ושלולית סביב הכיור אלא עם כן הוא ענק
    אם שמים אותו על ארון עץ אין כמעט סיכוי שזה ישרוד בבית חרדי,

כתיבת תגובה