אאורה גייסה 48 מיליון שקל במכרז המוסדי. הריבית: 3.9%

החברה שמתמחה בהתחדשות עירונית דיווחה על ביקושים בהיקף של כ-220 מיליון שקל, כמעט פי ארבע מסכום הגיוס המתוכנן. בשנה האחרונה השלימה החברה פירעון מוקדם של כ-85 מיליון שקל

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה. צילום : יח"צ

חברת הנדל"ן אאורה המתמחה בהתחדשות עירונית דיווחה כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת הרחבה לסדרת אגרות החוב שלה (סדרה י). בהנפקה נרשמו ביקושים בהיקפים גדולים של כ- 220 מיליון שקל והשתתפו בה הגופים המוסדיים הגדולים ביותר בשוק.

החברה גייסה בשלב זה 48 מיליון שקל ובכוונתה להשלים את הגיוס ל-60 מיליון שקל בשלב הציבורי. היחידות שהוצעו במכרז המוסדי כוללות אגרות חוב בסך כולל של אלף שקל ושלושים כתבי אופציה. הריבית במכרז נסגרה בסופו של דבר על 3.9% ללא הצמדה. מח"מ הסדרה יעמוד על 3.75 שנים.

אין ספק כי הביקוש הרב שעמד על כמעט פי ארבעה מסכום הגיוס, השפיע על הריבית. את השלב הבא, הציבורי, שיתקיים מחר, תתחיל אאורה ממחיר התחלתי של 1,020 שקלים ליחידה. הסכום שנקבע בסיום המכרז המוסדי.

ובעניין הריבית נציין כי הדירוג שניתן להנפקה עומד על ilBBB, כך שמדובר בהישג עבור אאורה שהעניקה להנפקה גיבוי באמצעות פרויקט 'אונו ואלי' אותו החלה לשווק לאחרונה ובו מכרה נכון למועד ההנפקה מעל 100 יחידות דיור. החברה צופה כי העבודות בפועל יחלו ברבעון הנוכחי.

עוד נציין כי החברה סיימה את 2016 עם מכירות של כ-400 יחידות דיור וכי היא נסחרת לפי שווי של כ- 350 מיליון שקל, בשנה האחרונה השלימה החברה פירעון מוקדם של כ-85 מיליון שקל ב-2 סדרות אג"ח קיימות.

כתיבת תגובה