אבן צ'ארלס ניומן הופך לבעל עניין ב'האב סקיוריטי'

בעל עניין חדש ב-HUB Security: המשקיע האוסטרלי אבן צ'ארלס ניומן הופך לבעל עניין בחברה | השקיע כ-17 מיליון ש"ח ב-3.39 ש״ח למניה ומחזיק ב-5.25% מהחברה | הרכישה בוצעה לפי שווי חברה של 105 מיליון דולר

אייל משה | צילום: רובי ליבוביץ'

חברת האב אבטחת מידע (HUB Security) הודיעה היום כי אבן צ'רלס ניומן הפך להיות בעל עניין בחברה. ניומן ביצע רכישת 5,252,583 מניות במחיר 3.39 ש"ח למניה, לפי שווי חברה של 105 מיליון דולר, ובידיו עתה 5.25%  ממניות החברה.

אבן צ'ארלס ניומן הוא מבעלי קבוצת ההפצה האוסטרלית Gateway  ומבעלי המניות של רשת מקס סטוק ושל חברת פתרונות הערים החכמות גלילאו טק. קבוצת Gateway שבבעלות משפחת ניומן הנה חברת ההפצה הגדולה באוסטרליה, העוסקת בהפצה קמעונאית של המותגים המובילים בעולם לשוק האוסטרלי וכן של ציוד ומכשור רפואי.

לדברי מר ניומן, "חברת Hub security היא חברות סייבר עם טכנולוגיה פורצת דרך ועם רף כניסה גבוה למתחרים. בנוסף לכך, החברה צפויה ליהנות מסינרגיה משמעותית ומלקוחות חדשים כתוצאה מהמיזוג עם ALD ואנחנו מאמינים שיש לה סיכוי משמעותי להפוך לשחקן סייבר מרכזי בזירה הבינלאומית".

אבן צ'ארלס ניומן | מקור: יח"צ

Hub Security הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות המודיעין 8200 ו-81. החברה מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, ובידיה פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות וארגונים שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. פתרונות אבטחת הסייבר של החברה, לתחומי ה-AI, דאטה, פינטק ותשתיות, מתבצעים באמצעות פלטפורמת סייבר המתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת לארגונים הגנה ברמה צבאית.

החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים בישראל ובארה״ב.

אייל משה, מכהן כמנכ"ל החברה ודותן משה, משמש כמשנה למנכ"ל. אנדרי יארמנקו משמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. כיו"ר הדירקטוריון מכהן מר זיגמונד בלובבנד.

כתיבת תגובה