אופניים חשמליות הפתרון היעיל והנוח. סעו בזהירות !

אופניים חשמליות

מחיר הדלק רק הולך ועולה כל הזמן, שלא לדבר על מצוקת החניה בערים גדולות כמו תל אביב, רמת גן וגבעתיים, כאשר אחד המוצרים היותר מבוקשים בשנים האחרונות הוא אופניים חשמליות. כחלק מתנופת הבניה הירוקה והרצון העז לעשות שינוי שיתרום לסביבה שלנו מבחינה בריאותית ואנרגתית, יש יותר ויותר מוצרים שעובדים על חשמל ואנרגיה סולארית בין אם זה רכבים, תאורה וכן… גם אופניים. אם בעבר חנויות האופניים היו מלאות באופני כביש ושטח, היום יש יותר ויותר חנויות המוכרות אופניים חשמליים.

מה ההבדל בין אופניים חשמליות לאופניים רגילות?

ממש כמו שבאופניים רגילות ניתן למצוא אופניים בטווח מחירים רחב מאוד, החל מאופניים שעולות 150 שקלים ועד אופניים בשווי 50,000 שקלים ואפילו יותר מזה, גם באופניים חשמליות, המחירים משתנים בהתאם לסוג האופניים ולאיכות שלהם. ההבדל היחידי בין אופניים חשמליות ללא חשמליות הוא שבחשמליות הוספה מערכת הנעה שעוזרת לנו לפדל.

מסתבר שעשרות אלפי ישראלים הגיעו להחלטה למכור את רכבם הפרטי ולרכוש אופניים חשמליים. מדוע?

  1. חיסכון אדיר בכסף – כשיש לנו רכב אנו מבזבזים המון זמן בפקקים, מוציאים מאות שקלים בחודש על חניה שלא לדבר על הדלק – מחיר ממוצע לליטר דלק נע בין 7-8 שקלים וזה המון. רכיבה על אופניים חשמליים מאפשר לנו לחסוך המון כסף בחודש ולייעל את הזמן שלנו על הכביש. למעשה, מדובר בחיסכון של למעלה מ-15 אלף שקלים בשנה. אין צורך בביטוח, אין צורך בטסט שנתי, אין צורך בתיקונים יקרים והגעה למוסך, בקיצור, אפשר להשקיע את הכסף בדברים אחרים.
  2. קל להגיע ממקום למקום – במיוחד אם אתם גרים בתוך העיר, המעבר ממקום למקום קל מאוד בעזרת אופניים הפועלות על חשמל.
  3. לנסוע בדרכים לא דרכים ולהנות מהטבע – אם אתם למשל גרים בתל אביב, במקום לנסוע דרך העיר, בכבישים הפקוקים של אבן גבירול, שדרות רוטשילד או רוקח, תוכלו לנסוע דרך הטיילת על אופניים חשמליות ולהנות מהנוף של הים, לרכב בשבילים הסלולים של פארק הירקון ולהנות מכל הירוק המופלא הזה, עוד לפני שהגעתם למשרד לעבודה.

איך זה עובד?

החיישן שנמצא באופניים מזהה את הפידול ואז המנוע של האופניים נכנס לפעולה, מה שבעצם חוסך לנו אנרגיה. הסוללה שמורכבת לרוב בחלק האחורי של האופניים נשלפת בקלות רבה ומחזיקה מעמד עד 30-45 קילומטר טווח נסיעה.

לסיכום, אם אתם רוצים לחסוך בזמן וגם בלא מעט כסף, אין ספק כי כדאי לכם לעבור לאופניים חשמליים ולהנות מנסיעה מהנה באוויר הפתוח. כמובן שחשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות, לרכוש קסדה, מגני ברכיים ומרפקים ולנסוע בזהירות בשבילים המסומנים.

כתיבת תגובה