אות יקיר ההתיישבות הוענק לשר ויו"ר ש"ס הרב אריה דרעי

האות הוענק ע"י ראש מועצת מטה בנימין מר אבי רואה במעמד מכובד ומרשים ובו הובעה הערכה לפעילותו של הרב דרעי למען המועצה והתיישבות בכלל

מטה בנימין

במעמד מרשים העניק ראש מועצת מטה בנימין מר אבי רואה את אות יקיר ההתיישבות לשר הפנים והפריפריה יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי.

במעמד בו השתתפו לצד ראש המועצה בכירי המועצה המקומית שיבח מר אבי רואה את פעילותו של השר הרב דרעי ואמר כי "השר הרב דרעי נטל על עצמו בשנה האחרונה משימה ייחודית וחשובה מאין כמותה להקים את היישוב החדש עמיחי, והוא עשה זאת באופן שיכול להוות מודל לשרי ממשלה רבים ואחרים. המקצועיות, הנחישות והמנהיגות, אפיינו כל צעד בדרך להשגת המטרה שנטל על עצמו באופן יוצא דופן למשרד כמשרד הפנים".

עוד הוסיף ראש מועצת מטה בנימין כי "הרב דרעי מלווה אותנו גם בהליך קבלתו של יישוב נוסף אל תחומי מטה בנימין, גני מודיעין, וכשר הפריפריה אנו זוכים להיות שותפים לצעדים משמעותיים רבים שבהם הוא מקדם את הפריפריה הגאוגרפית והחברתית בישראל".

בתעודת יקיר התיישבות נכתב "תעודת יקיר ההתיישבות בנחלת בנימין מוענקת בזאת לכבוד שר הפנים ושר הפריפריה הנגב והגלילהרב אריה מכלוף דרעי על תרומתו הרבה להתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל כולהובתוכה ביהודה ושומרון ובמטה בנימין בפרט.על נקיטת צעדים אמיצים ופורצי דרך ובהם הקמת היישוב החדש עמיחי ופיתוח היישוב החדש גני מודיעין ועל עשייה חברתית ללא לאות למען כל גוני העם. על אלה ועוד עשייה רבה אנו מבקשים להביע הערכה ותודה".

השר הרב אריה דרעי הודה למר אבי רואה על האות וציין כי ימשיך לפעול למען המועצה וההתיישבות

כתיבת תגובה