אות מיוחד מטעם 'מוצר השנה' הוענק למנכ"ל בנק הפועלים

הפועלים השיק לפני מספר חודשים אפליקציה שמאפשרת לכל אחד, גם אם הוא אינו לקוח של הבנק, להעביר כספים לאחרים בשלושה קליקים בלבד. האפליקציה זיכתה את הבנק בציון הגבוה ביותר בשביעות רצון הצרכנים

במעמד קבלת הפרס. צילום: קובי קואנקס | יח"צ

אפליקציית התשלומים 'BIT' של בנק הפועלים, זכתה בציון שביעות הרצון הגבוה ביותר בתחום הפיננסי במחקר מוצר השנה. לרגל הזכייה בציון הגבוה, העניקו אתמול (א) פיליפ גלדר נשיא מוצר השנה הבינלאומי וערן יסעור נציג מוצר השנה בישראל, אות מיוחד מטעם התחרות הבינלאומית. האות ניתן למנכ"ל הפועלים אריק פינטו.

פינטו מצידו אמר: "אני שמח מאוד שהקהל בישראל נתן את הציון הגבוה ביותר בשביעות רצון לביט. זו אפליקציה מדהימה המאפשרת ללקוחות כל הבנקים להעביר תשלומים באופן פשוט לכל אחד מאנשי הקשר בשלושה קליקים בלבד. זה פרי פיתוח פנימי של חטיבות הטכנולוגיה, החדשנות והקמעונאות. אני גאה מאוד בעובדים שלנו. גם בשנים הקרובות נשקיע משאבים רבים ליצירת בנקאות אישית וקרובה מתוך תפיסה כי החדשנות הינה ערך חשוב המסייע ללקוחות לנהל את חייהם הפיננסיים בצורה קלה ונוחה יותר, ברור כי בעידן המודרני יוביל את השוק רק זה שיאתגר את הסטטוס-קוו ויאמץ חדשנות שמוסיפה ערך ללקוח כתפיסת עולם".

תחרות מוצר השנה נערכת ב-36 מדינות ברחבי העולם ופרסיה מוענקים גם בישראל כבר שתיים-עשרה שנה. בטקס השנתי בתל אביב הוכרזו מוצרי השנה בישראל לשנת 2017. את המוצרים הזוכים בחר צוות מומחים והצרכנים עצמם, באמצעות מחקר מיוחד, שערך מכון המחקר הבינלאומי 'קנטאר מדיה' בקרב מדגם של 2,000 צרכנים בארץ.

כתיבת תגובה