אחרי האישור הרשמי: ווישור תתחיל למכור ביטוחים בארה"ב

אור ירוק לפעילות ווישור גלובלטק בארה"ב | החברה מתחילה בימים אלו לשווק את מוצריה הביטוחיים בארה"ב לאחר שהתקבלו האישורים הרגולטוריים הנדרשים בהמשך להסכם שיתוף הפעולה וההשקעה מצד AmTrust | על הכוונת השיווקית: פוליסות לבתי עסק

ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל | צילום: רמי זרנגר

חברת ווישור גלובלטק מממשת את אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה מחוץ לישראל, ומעדכנת היום על קבלת האישור הרגולטורי שניתן ושמאפשר לה, הלכה למעשה, להתחיל את הפעילות המסחרית ולשווק פוליסות ביטוח בארה"ב. 

החברה מדווחת היום, בהמשך לדיווח קודם של החברה בעניין הסכמי שיתוף פעולה והשקעה מצד קבוצת הביטוח המובילה AmTrust, כי התקבלו כל האישורים הרגולטורים הנדרשים – ובהתאם לכך WeSure Digital מתחילה בימים אלו לשווק ולמכור מוצרים ביטוחיים בארה"ב. 

הפעילות בארה"ב מבוצעת באמצעות החברה הנכדה WeSure Digital המוחזקת בשיעור של 70% על ידי החברה ויתרת ה 30% על ידי AmTrust . בהתאם, לפני תחילת הפעילות הביטוחית נדרשו גם אישורים רגולטוריים נוספים, שהתקבלו מאגף הביטוח של מדינת דלאוור (Delaware), המדינה בה התאגדה החברה הנכדה.  

המוצר הביטוחי הראשון שיוצע ע"י WeSure Digital הינו פוליסות ביטוח לבתי עסק, הכוללות חבילת כיסויים ביטוחיים לסיכוני רכוש וחבויות. המכירה והשיווק יבוצעו הן על ידי סוכנים קמעונאיים, סיטונאים והן בשיווק ישיר לבעלי עסקים קטנים, וכל זאת באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית המתקדמת של ווישור גלובלטק. תחילת הפעילות תהיה במדינת אוהיו, ובהמשך שנת 2023 בכוונת WeSure Digital להרחיב את פעילותה גם למדינות נוספות בארה"ב, בהן קיבלה רישיון לפעול.  

פוליסות הביטוח לבתי עסק (BOP) שמתחילה כעת ווישור דיגיטל לשווק בצורה דיגיטלית, ניתנות  לרכישה בצורה מהירה וקלה ע"י סוכנים ובעלי עסקים קטנים, תוך קבלת פתרון מותאם לצורכי הביטוח הייחודיים והמתפתחים של עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב (SMEs). השקת מוצר  זה מסמנת את הכניסה הרשמית של החברה לשוק ביטוחי הרכוש והחבויות בארה"ב, בשיתוף עם קבוצת AmTrust. 

ההסכם של ווישור עם AmTrust שכולל גם השקעה מצד האחרונה, מסדיר את  הפעילות הביטוחית של המיזם הדיגיטלי המשותף, במסגרתו WeSure Digital שהינה מורשית לפעול כיום כ-  MGA ב-9 מדינות בארה"ב, תפעל מול מבטח מקבוצת AmTrust, המתמחה, בין היתר, בתוכניות ביטוח מיוחדות והמורשה לפעול ברחבי ארה"ב בענפי הפעילות האלמנטריים השונים. ל-weSure Digital מוענקות במסגרת ההסכם סמכויות חיתום, ניהול והפקה, בשם מבטח זה.

אמיל ויינשל, מייסד ווישור גלובלטק: "זוהי אבן דרך משמעותית עבור ווישור גלובלטק בכל הקשור לפעילותה מחוץ לישראל. האישור שקיבלה החברה הנכדה WeSure Digital, הוא האור ירוק לתחילת פעילות מסחרית ושיווק פוליסות ביטוח בארצות הברית באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית המתקדמת של ווישור גלובלטק. אנו שמחים ונרגשים לקראת היציאה לדרך, תחילה במדינת אוהיו (Ohio) ובהמשך 2023 מתוכננות במדינות נוספות. הפעילות המשותפת עם קבוצת הביטוח AmTrust נותנת לנו מכפיל כוח משמעותי ואנו בטוחים שהניסיון הרב של AmTrust, יחד עם היכולות הדיגיטליות והחדשנות של ווישור גלובלטק, יתמכו ביכולותינו לחדור בצורה מוצלחת לשוק האמריקני".

כתיבת תגובה