אחרי השריפה: נוף הגליל תקבל 25 מיליון ש"ח

הממשלה אישרה את תכנית הסיוע של ראש הממשלה ושר האוצר לעיריית נוף הגליל • מטרת תכנית הסיוע אותה יזמו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ לעיר נוף הגליל, לשקם את התשתיות הציבוריות ולסייע לתושבים שנפגעו במסגרת השריפה שפקדה את בתחילת החודש • היקף תכנית הסיוע עומד על 25 מיליון שקלים

הר יונה | צילום: ביזנעס

הממשלה אישרה היום (א') את תכנית הסיוע לנוף הגליל, בסך 25 מיליון ש"ח. התכנית כוללת מימון מיידי בגובה 21 מיליון שקלים, לטובת הוצאות החירום הדחופות של הרשות המקומית לצורך התמודדות עם השריפה. התוכנית כוללת מימון לטובת החזרת התשתיות הציבוריות לקדמותן. כמו כן כוללת תכנית הסיוע את הוצאות הרשות המקומית בגין שהות התושבים שפונו מחוץ לביתם בשל נזקי השריפה, וזאת בהתאם לקריטריונים שיקבעו בנושא.

כמו כן, במטרה למנוע את השריפה הבאה, כוללת התכנית תקציב ייעודי בגובה 4 מיליון שקלים לטובת הקמת אזורי חיץ בין היער לבין העיר.

תכנית הסיוע נותנת מענה מלא ומיידי לעיר, כך שכלל הפעולות הנדרשות בעקבות השריפה, בגין שהות התושבים מחוץ לבתיהם ושיקום התשתיות הציבוריות יוכלו לצאת לפועל בהקדם.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אישרנו היום בממשלה תקציב בסך 25 מיליון שקלים לסיוע לנוף הגליל בשיקום נזקי ופגעי השריפות. אני יודע שנגרם נזק רב ביישוב ואני גאה על כך שקיבלנו מייד החלטה לסייע לתושבים ולראש העיר בתקציבים מיוחדים. נמשיך לסייע ככל שיידרש".

שר האוצר ישראל כ״ץ: ״בשל השריפה ההרסנית שפקדה את נוף הגליל, הבאתי יחד עם רה״מ תכנית סיוע מלאה וייעודית, לטובת שיקום התשתיות ושאר הוצאות הרשות בגין תושבים שפונו מביתם ועוד.

"אני מחזק את ידי ראש העיר רונן פלוט ואת תושבי נוף גליל בשעה קשה זו ומאמין שבעבודה משותפת נביא סיוע מהיר שייתן מענה מלא לתושבי המקום שנפגעו״.

תגובה אחת ל: "אחרי השריפה: נוף הגליל תקבל 25 מיליון ש"ח"

  1. ומעניין מה ישאר לתושבים מזה אחרי שכל החשבים למינהם והגופים החיצוניים שמסייעים לרשות יגבו על שירותיהם ! ככה

כתיבת תגובה