איחוד האמירויות: הקייטרינג הגדול יספק אוכל כשר

טסים דרך איחוד האמירויות? יהיה לכם אוכל בכשרות OU • חברת CCL Holdings תייצר ותספק אוכל כשר ללמעלה מ-100 מחברות התעופה איתן עובדת חברת הקייטרינג בגדולה ביותר באיחוד האמירויות Emirates Flight Catering – תחת המותג "Kosher Arabia"

טקס החתימה של בחריין ואיחוד האמירויות על הסכמי השלום עם ישראל, הבית הלבן 2020 | צילום: לע"מ

יומיים לאחר החתימה על הסכם היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות הצהירה חברת הקייטרינג הגדולה באמירויות, Emirates Flight Catering כי תספק אוכל כשר לכלל חברות התעופה שעובדות עימה בצוותא. כך דיווחו שמעון יעיש ואריאל כהנא ב'ישראל היום'.

לפי הדיווח, חברת הקייטרינג האמירתית Emirates Flight Catering, המספקת שירותי קייטרינג ליותר מ-100 חברות תעופה, הודיעה ביום חמישי כי חתמה על הסכם הבנות עם חברת CCL Holdings ולפיו, תייצר ותספק החל מינואר הקרוב אוכל כשר לחברות התעופה איתן היא עובדת, תחת המותג "Kosher Arabia".

העיתון דיווח בסופ"ש האחרון, כי הכרזת החברה, שבה כ-6,000 עובדים ושסיפקה בשנה שעברה יותר מ-80 מיליון ארוחות, התרחשה יומיים בלבד לאחר החתימה על הסכם נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות.

לפי הדיווח, המותג החדש יקבל אישור כשרות מחברת OU, אחד מארגוני הכשרות האורתודוקסים הגדולים ביותר בארצות הברית, שתעבוד יחד עם חברה דומה מדרום אפריקה.

'ישראל היום' ציטט את סעיד מוחמד, מנכ"ל חברת הקייטרינג, שבירך על הצעד החדש: "במשך שנים רבות, הצענו ארוחות כשרות ללקוחותינו באמצעות חברות עמן עבדנו. צפינו בטרנד העולמי לאוכל כשר, ובהתאם להתפתחויות האחרונות אנו צופים שתחול עלייה מהירה בביקוש למזון כשר באיחוד האמירויות ובאזור".

"בכך שנכין את האוכל הכשר בעצמנו, אנו בטוחים שנוכל לספק את המיטב ללקוחותינו", צוטט עוד סעיד מוחמד. "הכנת אוכל טרי כאן באיחוד האמירויות נותן לנו שליטה גדולה יותר על עיצובן ואיכותן".

גם רוס קריאל, מקים חברת CCL Holdings ונשיא המועצה היהודית באמירויות, צוטט בידיעה כמי שאמר, כי החברה נוצרה כדי לספק את הביקוש העולה למזון כשר באיחוד האמירויות לא רק מקרב הקהילה היהודית במדינה. "אנו גאים לקבל תמיכה כה גדולה מהמדינה, מהקהילה הבינלאומית ומרבנים רבים מרחבי העולם".

כתיבת תגובה