איך בוחרים חברה לאבטחת מידע לעסקים?

FREEPIK

היום מרבית הפעולות שאנו עושים תלויות באינטרנט. האינטרנט הביא לנו את הגישה לכל מקום. זו יכולה להיות אנציקלופדיה וירטואלית, אתר קניות ועוד מגוון רחב של דברים. אבל גישה אל האינטרנט משמעותה גם גישה קלה יותר אלינו. האקרים מיומנים שיודעים לפרוץ ולשתול תוכנות זדוניות יכולים לעשות זאת לא רק לאדם הפרטי, אלא גם ובעיקר לחברות שונות. האקרים מנסים לתקוף מדי יום ביומו כדי להפיל אתרים, ולכן כל ארגון צריך להיות זהיר יותר ויותר. כאן חברה לאבטחת מידע לעסקים נכנסת לתמונה ומעניקה מגוון רחב של שירותים חיוניים.

כל הסיבות לעבוד עם חברה לאבטחת מידע

ללא ידע מקצועי בתחום אבטחת מידע לא ניתן להגן על כל המידע הרגיש של הארגון והעסק. כבעלי עסקים, אתם מחזיקים בידע רגיש מאוד שאם יידלוף החוצה, עלול להיגרם נזק רציני לארגון. כדי שזה לא יקרה, יש צורך לקרוא לאנשי מקצוע. חברת אבטחת מידע לעסקים היא החברה שעושה את כל ההבדל ודואגת לכם מכל וכל. חברת אבטחת מידע לעסקים עושה כל שביכולתה כדי להגן על העסק ועל הפרטיות שלכם. הצוות של החברה מכיר את כל התוכנות הזדוניות וגם את הכלים שיעזרו לכם להתגונן. הוא גם עובד רבות על מניעה של תקיפות. עם הקדמת תרופה למכה, ניתן לעבוד בידיעה שהעסק מוגן. כמו כן, כאשר מגינים על המידע הארגוני, מגינים גם על המוניטין של העסק ושומרים על השם הטוב שלו.

איך נבחר את החברה הטובה ביותר

קיימים כמה דברים משמעותיים שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים חברת אבטחת מידע. אלה כמה מבין הטיפים שיאפשרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר:

  1. מהו הניסיון של החברה בתחום?

הדבר החשוב ביותר שכדאי לבדוק הוא הניסיון שיש לחברה בתחום. צוות טוב ומתקדם של חברה איכותית מכיר כל פרצת אבטחה שיוצאת אל השוק. הוא גם דואג להתעדכן מדי יום ביומו לגבי פרצות אבטחה חדשות, אחרת ההאקרים עלולים לגבור על גורמי האבטחה, שכן השיטות שלהם רק הולכות ומשתכללות.

  1. החברה שמציעה פתרונות אבטחה שונים ומגוונים.

מומלץ לבחון את הפתרונות שמציעה החברה והאם מדובר בפתרונות טובים. לדוגמה, אם חברה מסוימת משתמשת רבות בפתרונות ענן, יש לוודא שקיימת אבטחת ענן מוגברת.

  1. המלצות על החברה.

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עומדים לעבוד עם חברה לאבטחת מידע, כדאי לבחון את ההמלצות שלה. אם יש לכם שותפים, חברים או בני משפחה שעבדו עם חברה טובה לאבטחת מידע ויכולים להמליץ עליה, זה דבר טוב לעשות. כמובן, גם אם אין המלצות ממקורות ראשונים, ניתן להיעזר ברשת האינטרנט.

  1. מחיר הוגן ושקיפות מלאה.

לפני שפונים לחברת אבטחה זו או אחרת, כדאי בהחלט לבחון את המחירים הממוצעים בשוק. בתור חברה או ארגון אתם מעוניינים לשמור על הכסף שלכם כמה שיותר. על כן, יש צורך לבדוק את המחירים ורק לאחר מכן לפנות אל החברה ולהשוות עמה. מצד אחד, לא מומלץ לפנות לחברה המציעה מחירים זולים באופן חשוד. מצד שני, אין סיבה לפנות לחברה שמציעה מחירים מופקעים. כדאי לבקש הצעת מחיר מהחברה כדי לבדוק בדיוק על מה אתם משלמים. חברה שפועלת בשקיפות מלאה תספק לכם מסמך מסודר ותהייה גלויה אתכם בכל שלב ושלב.

  1. כיצד פועלת החברה בזמן אמת?

לכל חברת אבטחה קיים נוהל שלפיו היא פועלת כאשר מתבצעת תקיפה בפועל. חברת אבטחה מיומנת פועלת במקצועיות רבה, ויש לה תסריט פעולה לכל תקיפה ותקיפה. למעשה, תקיפה מתרחשת בכל עת, וצריך להיות מוכנים וערוכים לכך בכל עת.

  1. זמינות החברה.

תקיפה יכולה להתרחש בכל רגע, ולכן החברה צריכה להיות זמינה בכל עת על מנת לטפל בפריצות. כמו כן, מרבית הכלים האוטומטיים שלה מאפשרים להתמודד עם תקיפה בזמן אמת. מכל מקום, חשוב לבדוק את זמינות החברה בפועל.

  1. מקבלים עדכון שותף.

חברת אבטחה מקצועית דואגת לעדכן אתכם בכל שלב ושלב כאשר מדובר בניהול תקיפות ומעקב אחריהן. אתם צריכים לקבל דו"ח מדי תקופה על העבודה שנעשתה.

  1. האם תוכלו לעבוד עם החברה הזו לאורך זמן?

כימיה ביניכם לבין חברת האבטחה חשובה מעין כמותה. אתם צריכים להרגיש בנוח לפנות לצוות של חברה האבטחה בכל עת.

גם אתם יכולים להגן על העסק שלכם

לצד העבודה עם חברה לאבטחת מידע לעסקים, אתם אלה שאחראיים לעסק שלכם וצריכים להגן עליו. עם הכלים הנכונים, תוכלו לעשות זאת בבטחה וללא תקלות. כך למשל, כדאי להאציל סמכויות כאשר מדובר בהגנה על המידע שלכם, כך שרק לעובדים הוותקיים והאמינים יותר תהיה גישה למידע הרגיש. תקיפות רבות מגיעות דווקא מבפנים, כך שאתם צריכים להרגיש מוגנים. לצד זאת, חשוב להגדיר הרשאות, החל מהרשאות בסיסיות לעובדים זוטרים ועד להרשאות מתקדמות לעובדים שאתם סומכים עליהם. נוסף על כך, כדאי להתקין בארגון מערכות שמאפשרות לכם לנטרל תוכנות זדוניות כמו אנטי וירוס מתקדם או חומת אש. ולבסוף, הדרך הטובה ביותר להגן על המידע הארגוני היא חינוך. חשוב להעביר קורסים לכל העובדים והמנהלים בנושא אבטחת מידע, כיצד להימנע מפתיחת קישורים חשודים, איך מתנהלים בעת תקיפה ועוד.

יש חברה אחת שאיתה מרגישים בטוחים

יש לכם ארגון שבו עובר מידע רגיש? חוששים שהמידע הזה יגיע לידיים הלא נכונות? YOUCC  מקבוצת Octally מעניקה את השירותים האיכותיים ביותר בתחום. החברה פועלת משנת 2011 במטרה להעניק את השירותים הטובים ביותר בתחום אבטחת מידע. היא מעסיקה צוות מקצועי אשר מסייע לארגונים וחברות להרגיש בטוחים יותר בכל עת. הצוות המקצועי מספק את השירות הטוב ביותר במטרה להגן על כל חברה או עסק שנושא האבטחה חשוב להם.

כתיבת תגובה