איך קוסם למבוגרים כמו מרום מרום ישדרג לכם את האירוע

יש דברים שאנחנו לא מודים שאנחנו נהנים מהם, דברים שנהוג ליהנות מהם רק כאשר אנחנו ילדים והרשימה הזו כוללת משחקים, פאזלים, גלידה, מלא קטשופ על הצ'יפס, נדנדות ובהחלט אפשר לומר שהרשימה הזו עוד ארוכה מאוד. אחד המופעים שנתפס אולי כמופע ילדים אבל יכול בקלות לרתק כל מבוגר באשר הוא זה מופע קסמים. קוסם למבוגרים אולי יישמע כאמור לחלק מאיתנו קצת ילדותי או קצת לא קשור אבל מי שכבר היה במופע כזה בעבר ומי שכבר נחשף לקוסם המהולל, מרום מרום בהחלט יכול להבין על מה מדובר.

לאלו אירועים מומלץ להביא קוסם למבוגרים?
נשאלת כמובן השאלה לאלו אירועים מתאים קוסם המיועד למבוגרים. מופע קסמים למבוגרים מתאים לכל סוגי האירועים ולא משנה אם מדובר באירוע חברתי, אירוע השקה, אירוע חברה, אירוע המציין חמישים או 25 שנים של ימי נישואין, חתונה או יום הולדת המופע יכול להתאים ולעשות את ההבדל בין אירוע רגיל לאירוע מדהים. מופע הקסמים למבוגרים כבר כבש הרבה מאוד אירועים בישראל, הרבה מאוד אורחים חשבו שהם הגיעו לעוד אירוע ויצאו בתחושה מדהימה, תחושה שהם יקחו עמם עוד הרבה מאוד שנים קדימה.

בעל חברה? בוא לפנק את העובדים שלך
אירועי חברה הם הדרך שלנו כבעלים של חברה להראות לעובדים שלנו עד כמה אנחנו מעריכים אותם ועד כמה הם חשובים לנו. אם נודה על האמת, לא משנה כמה כישרון וכמה תעוזה יש בנו ללא העובדים שלנו פשוט לא יכולנו לעשות שום דבר ואירוע חברה הוא הזדמנות מעולה להעביר אליהם את התחושה הזו. בזמן שבעלי עסקים או בעלי חברה אחרים לא ייצאו מהקופסא ויביאו לאירוע את האירועים הרגילים אתם יכולים להפציץ עם קוסם מומלץ למבוגרים לאירוע פרטי או עסקי ולעשות לעובדים שלכם גוד טיים אמיתי. העובדים שלכם יהיו טובים יותר אם הם ירגישו שמשקיעים בהם ומעריכים אותם, בחירת המופע המרכזי לאירוע החברה שארגנתם עבורם בהחלט יכולה לענות להם על השאלה הזו, אתם בטוח לא רוצים שהתשובה שלהם לעצמם תהיה שמזלזלים בהם או שלא מעריכים אותם מספיק.

מופע שגורם לכולנו לחזור להיות ילדים
אלו שפחות מאמינים במופעי קסמים עבור מבוגרים יטענו שהכול אחיזת עיניים, שזה לא אמיתי, שהכול טריקים זולים. זה בדיוק הקסם תרתי משמע שעובד על הילדים כי ילדים הם עדיין תמימים ומאמינים כמעט לכל דבר, לכן מופע קסמים אשר מיועד למבוגרים הוא הזדמנות נהדרת לחזור להיות ילדים לכמה שעות ואם ממש תאמינו אולי אפילו תופתעו לראות דברים חדשים. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאם אכן תגיעו בראש פתוח תוכלו ליהנות מהמופע בצורה בלתי רגילה ומה שמצחיק הוא שאם תגיעו למופע בראש פחות פתוח תוכלו ליהנות מהמופע בצורה בלתי רגילה אפילו עוד יותר.

המאמר באדיבות מרום מור – אמן חושים בינלאומי

כתיבת תגובה