אישור רשמי: סופטבנק שמה שני מיליארד דולר על WeWork

החברה היפנית השקיעה שני מיליארד דולר נוספים ב-WeWork הישראלית • מאחורי הקלעים של העסקה שיצאה בסוף לפועל • מהו המוצר הנוסף אותו מתכננת WeWork?

ווי וורק | צילום: we work

אחרי הדיווחים על המגעים בין סופטבנק היפנית ובין WeWork הישראלית על השקעה בסך של כ-16 מיליארד דולר, ועל כך שההשקעה תהיה ככל הנראה בסכום של שני מיליארד דולר, הם מקבלים כעת אישור רשמי, כאשר WeWork אישרה באופן רשמי כי סופטבנק השקיעה שני מיליארד בחברה.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

למעשה, סכום ההשקעה הכולל של סופטבנק ב-WeWork לאורך השנים עומד על שמונה מיליארד דולרים, מתוכם מחצית שהושקעו באוגוסט 2017.

הסיבות לכך שסכום ההשקעה ירד משמעותית, היא שהמשקיעים של קרן ויז'ן ממדינות המפרץ לא רצו להשקיע השקעה כה גדולה, שהייתה מקנה להם אחוזי שליטה בחברה.

בנוסף לכך, הודיעה WeWork על מיתוג מחדש והשקת מוצרים חדשים, השם הנבחר הוא The We Company, שלמעשה אמור לכלול חללי מגורים ובתי ספר שיתופיים תחת המותגים: WeLive ו-WeGrow. בניו יורק קיים כבר חלל מגורים שיתופי של WeWork ונראה כי כעת הדבר עומד להתרחב.

היזם שמאחורי WeWork, אדם נוימן, שמכהן כעת כמנכ"ל החברה, מסר אמש, כי "באמצעות הרשת הגדלה של WeWork והקהילה שלה, חברת We Company נוגעת בחייהם של כ-5 מיליון אנשים מסביב לעולם ועם המימון נגיע לעוד מיליונים נוספים".

לדברי נוימן, "מה שמניע אותנו הוא ההשפעה שאנחנו יודעים שיכולה להיות לנו כשאנחנו עובדים ביחד עם כוונה משותפת. אנחנו אסירי תודה לעובדים שלנו, לחברים שלנו ולשותפה המדהימה שלנו סופטבנק כל המחויבות שלהם למטרה שלנו".

כתיבת תגובה