איש הקריאייטיב שיצר את השפה הייחודית של 'פפר'

הוא אמנם איש קריאייטיב במקצועו, אך הוא גם יזם וכתב ואף היה חלק מהקמת הבנק הדיגיטלי המצליח – פפר • בשיחה עם יהודה אדלר 'על כוס קפה', הוא מספר על הרעיון והדרך שהובילו להקמת המיזם • האזינו

פודקאסט - יהודה אדלר

בפרק הזה בסדרת הפודקאסטים של יהודה אדלר, ניפגש יהודה לשיחה מרתקת עם ערן בר יוחאי מנהל הקריאייטיב של בנק פפר – מבית בנק לאומי לשיחה על סיפור בניית הבנק הדיגטלי הישראלי הראשון, ועל מה זה אומר בדיוק להיות איש קריאייטיב שיושב בתוך החברה עצמה ולא במשרד הפרסום. הם דיברו על התוצאות המפתיעות שהם קיבלו כאשר הם רצו לבדוק עד כמה חשוב לדור הצעיר היחס האנושי? באיזה ערים צורכים הכי הרבה את התוכן הכלכלי שפפר כותבת למשתמשים שלה? ומה התוכניות שלהם עבור הציבור החרדי והעסקי? והאם בקרוב יתאפשר חשבון פפר משותף?

בשביל יהודה אדלר, כל השיחה עצמה הייתה סוג של סגירת מעגל גדולה, כי כאשר הוא התחיל בתעשייה, הוא שלח לערן בר יוחאי אימייל עם בקשה שהוא יעבור על התיק עבודות שלו ויתן לו ביקורת בונה וערן פשוט התקשר ועזר לו, שנתיים אחרי הם סוף סוף נפגשו. גם אנחנו התרגשנו.

יהודה אדלר עם ערן בר יוחאי | צילום: באדיבות המצלם

במהלך השיחה הם דיברו האם בנק לאומי לא יורה לעצמו ברגל כאשר הוא פותח לעצמו בנק שבעצם מתחרה בו, ועל איך בעצם ערן בנה לעצמו תפקיד בתוך פפר שאף אחד לא תכנן, האם לפתוח חשבון זה קל כמו לסגור אותו? ואיך המילה רגולציה היא מילה שבעצם מחפה על הכל?

האזינו עכשיו לפודקאסט המלא, בעריכת יהודה אדלר – שבין עבודת קריאייטיב אחת לשניה מקציב את זמנו למפגש "על כוס קפה" עם אנשי העסקים המתארחים בפודקאסט החדש של 'ביזנעס'.רוצים לדבר עם יהודה אדלר, יש לכם מרואיין מעניין שיהודה חייב לשבת איתו על כוס קפה? שלחו לו הודעה: [email protected]

תגובה אחת ל: "איש הקריאייטיב שיצר את השפה הייחודית של 'פפר'"

  1. יפה

כתיבת תגובה