אכלוס מגדל המגורים במקום תחנת הדלק הטורים

פרויקט היוקרה 'שלם טאואר' צפוי להתאכלס כבר ב-2020 • פחות משלוש שנים מסיום חפירת הענק במתחם, רוב המגדל כבר עומד על תלו ומתכוננים לאכלוסו הקרוב

התקדמות הפרויקט | צילום: יח"צ

האכלוס של פרויקט היוקרה שלם טאואר בכניסה לעיר ירושלים מתקרב בצעדי ענק, ובמשרד המכירות מדווחים על קצב מכירות מואץ. המגדל המפואר נמצא על ציר יפו לצד מסלול רכבת הקלה, קרוב לשכונות גאולה ורוממה, ודקת הליכה משוק מחנה יהודה במתחם הכניסה לירושלים שמחדשת את פניה. מגדלי ענק נבנים במקביל לצד מרכז עסקים ענק שעתיד לקום ליד גשר המתרים בואכה בנייני האומה. המיקום המוצלח של שלם טאואר בפינת הרחובות יפו והטורים הפך אותו לשם דבר ולמבוקש מאוד על ידי מי שמחפש לחיות ברמת דיור גבוהה ועדיין להישאר מחובר לקהילה, למוסדות התורניים ולבתי הכנסת.

"אנחנו הפרויקט היחיד באזור שימסור מפתחות כבר ב-2020" אומר סמנכ"ל השיווק של שלם טאואר דדי אזולאי. "יש מסביבנו הרבה בנייה אבל היא תסתיים רק בעוד ארבע שנים. רוכשים באים אלינו כי הם רוצים לגור כבר עכשיו בדירה שלהם במקום לשלם כמה שנים שכירות והצמדה למדדי הבנייה.

במשרד המכירות מדווחים על מתעניינים רבים מחו"ל, ששמעו על הפרויקט מחבריהם שכבר רכשו דירה בשלם טאואר, וכבר קבעו מועד לפגישה עם צוות המכירות שבאתר לקראת בואם ארצה לתקופת החגים. העובדה שבפרויקט ישנם רק 60 דיירים שייהנו מפרטיות, מחדר ישיבות עסקי ומאובזר, שנועד לשימוש דיירי המגדל שרובם נמנים עם הקהילה העסקית, קומת ספא עם בריכה בהפרדה וחדר כושר, נותנת אף היא יתרון מוכח לשלם טאואר על פני מיזמים אחרים.

עוד מציינים במשרד המכירות, את שביעות הרצון הרבה של רוכשים חוזרים כאשר רק החודש שניים מהם רכשו דירה נוספת בפרויקט. הרוכשים  הסבירו את הרכישה הנוספת ברצונם שילדיהם יגורו בצמידות אליהם וגם הם ייהנו מיתרונות המגורים במקום.

במגדל הבוטיק שלם טאואר 13 קומות של הכוללות יחידות דיור מרווחות, מעליות שבת, לובי עם שומר שיאייש את המקום 24 שעות ביממה, חניה ומחסן פרטי לכל דייר ועוד.

 

המפרט בדירות יוקרתי וחלוקתן הפנימית גמישה. בין היתר כולל הפרויקט שני פנטהאוזים מפוארים עם שלושה כיווני אוויר ונוף ירושלמי מהמם. הרכבת הקלה, השקטה להפליא, עוברת ממש למרגלות הבניין. אבל למען פרטיות הדיירים, הכניסה  לפרויקט הינה צדדית ושקטה.

אוכלוסיית תשובי הפרויקט שבנייתו מתקדמת במהירות, וכבר נמצא באמצע בניית הקומה ה-11, מורכבת ממגוון רוכשים. חלקם משפרי דיור מהשכונות הסמוכות ובחלקם יהודים בעלי אמצעים מהעולם, למשל מפנמה, אנגליה וארה"ב.

מאחורי הפרויקט עומדת חברת אק"ה נדל"ן בבעלות אלי קליין המובילה מיזמי בניה יוקרתיים נוספים בירושלים. כגון: 'פסגות ירושלים', 'האחוזה' ו'מצפה נוף' בשכונת רוממה, 'משכנות קריית משה', ועוד. כיאה למיצובו הגבוה, החברה הציבה ב'שלם טאואר' רף חסר תקדים מבחינת אביזרי יוקרה ונוחות שטרם נראה במיזמי נדל"ן למגזר החרדי.

כתיבת תגובה