אלקטרה נדל"ן משלימה מהלך: מכרה את 'סוהו' ב-126 מיליון

ריט 1 רוכשת מאלקטרה נדל"ן 50% ממתחם "סוהו" נתניה תמורת 126 מיליון ₪ | רכישת סוהו, מרכז מסחרי ארצי לעיצוב הבית, ובילוי בנתניה, מהווה המשך לתהליך הרחבת תיק הנכסים של ריט 1 | אלקטרה נדל"ן ממשיכה במימוש הנכסים הישנים שלה ומשלימה את התמקדותה בשכירות ומלונאות בחו"ל

מתחם סוהו | צילום: אלקטרה נדל"ן

ריט 1, קרן ההשקעות במקרקעין (ריט) הגדולה בישראל, דיווחה היום כי רכשה, בתמורה ל-126 מיליון ₪, את חלקה של אלקטרה נדל"ן (50%) במרכז סוהו בנתניה. יתרת הזכויות בנכס תישאר בידי סינרג'י גרופ אשר הקימה יחד עם אלקטרה את המרכז המסחרי. מרכז "סוהו" כולל כ-14,700 מ"ר להשכרה וכן כ-420 מקומות חניה בחניון תת קרקעי.

דותן גד, סמנכ"ל פיתוח עסקי ריט 1: "מרכז מסחרי סוהו שנפתח לפני כשנתיים קנה לעצמו מעמד כמרכז מוביל ומשמעותי בתחום עיצוב וריהוט הבית. אנו מאמינים שבעזרת הניסיון והידע שצברנו בריט 1 בניהול ופיתוח מרכזים מסחריים, וביחד עם היכולות של שותפנו בנכס, נמשיך לפתח את הנכס ולמצבו כאחד ממרכזי המסחר והבילוי הדומיננטיים לריהוט ועיצוב הבית באיזור המרכז. מיקומו הייחודי של סוהו, בסמוך לחנות איקאה נתניה, יחד עם תמהיל העסקים הייחודי ודרכי הגישה והחניה הנוחים הופכים אותו לאטרקטיבי עבור הצרכנים".

גיל רושינק מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: ״פרויקט הסוהו בנתניה הינו הנכס האחרון מבין 'נכסי אסטרטגית המימוש' של החברה ולמעשה מכירתו לריט 1 משלימה מהלך של עשור שבו מכרה החברה את כלל נכסיה 'הישנים' וכיום החברה מתמקדת בתחום הדיור להשכרה והמלונאות בארה״ב באמצעות קרנות השקעה אתן היא מנהלת. אני רוצה לברך את ריט 1 על הרכישה המוצלחת ושמח שהנכס נמכר לאחת מחברות הנדל״ן הגדולות והמובילות בישראל. אני משוכנע שריט 1 ושותפה לנכס ידעו להשביח ולהרוויח רבות מנכס זה״.

יניב אפרים מנכ"ל סינרג'י גרופ: "אנו מברכים על הצטרפות ריט 1 למשפחת הסוהו. כשחקנית מובילה בשוק הנדל"ן המניב בישראל, לריט 1 ערך מוסף עצום המהווה חיזוק משמעותי לסוהו וביסוס מעמדו כמתחם המוביל לעיצוב הבית ובילוי בישראל. בהזדמנות זו ברצוני להודות לחברים מאלקטרה נדל"ן על שותפות וחברות אמת של שנים רבות שמימשה חזון משותף ליזמות איכותית. תמהיל השוכרים הרחב, מעולמות הלבשת הבית, בשילוב עם מתחם הסעדה ובילוי הפועל מסביב לשעון מהווים ONE STOP SHOP במיוחד למבקרים מאזור המרכז והשרון. בכוונת השותפות לבסס ולהגדיל את קהל המבקרים ומגוון הרשתות הפועלות במתחם".

מרכז סוהו, שנפתח לפני כשנתיים, מתאפיין ברשתות מובילות בעיקר בתחום העיצוב וריהוט הבית וביניהן דלתות חמדיה, קליל, שמרת הזורע, נטוצי, סימפלי-ווד, ריביירה ועוד. שיעור התפוסה בנכס עומד על למעלה מ- 95%, והוא מושכר לכ-40 שוכרים שונים. ה-NOI השנתי שינבע לחברה מהנכס בתפוסה מלאה, צפוי לשקף תשואה שנתית בשיעור של כ- 6.5%.

במרכז המסחרי בן ה-3 קומות, יש, מלבד רשתות לעיצוב הבית, גם מתחם בילוי והסעדה  וחנות סופר גדולה מרשת סטופמרקט. הנכס נהנה ממיקום ייחודי בלב איזור העסקים והמסחר של נתניה-פולג, ובסמוך לחנות איקאה ולתחנת הרכבת ועל כן זוכה לביקושים ושיעורי תפוסה גבוהים.

כתיבת תגובה