אלרוב רשמה ירידה חדה ברווח הנקי ועלייה בתזרים השוטף

הרווח הנקי של החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-8 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-53 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. מאידך, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עלה מ-32 מיליון ל-40 מיליון

מגדלי אקירוב בתל-אביב. צילום: משה שי | פלאש 90

'אלרוב נדל"ן' פרסמה הבוקר (ה) את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה. מהדוחות עולה כי החברה רשמה ירידה חדה ברווח הנקי ועלייה בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת. הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון הראשון בכ-8 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-53 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ואילו התזרים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-40 מיליון שקל לעומת 32 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

ההון העצמי של החברה נכון לסוף הרבעון הסתכם בכ-3.87 מיליארד שקל לעומת כ-3.63 מיליארד שקל בתום הרבעון הראשון של 2016. אלרוב פועלת בישראל ובחו"ל בייזום ורכישה של נכסי נדל"ן מניב, ובפרט מרכזי מסחר, משרדים ובתי מלון. פעילותה של הקבוצה מחוץ לישראל בתחום הנדל"ן להשקעה מתרכזת בשוויץ, ובתחום המלונאות מתרכזת בלונדון ,אמסטרדם ופריז.

מה שתרם לירידה החדה ברווח הנקי הוא הייסוף בשקל. החברה מדווחת כי רשמה ברבעון הראשון ירידה בהפרשי תרגום מטבע חוץ בגין פעילות חוץ בסך של כ-65 מיליון שקל. זאת בעקבות היחלשות הפרנק השוויצרי, האירו והלירה סטרלינג ביחס לשקל.

כתיבת תגובה