אל על: הנוסעים יוכלו לוודא את כשרות המזון בטרקליני החברה

אפליקציית מעקב על זמני תפילה לפי מיקום המטוס בכל רגע, מסך המציג את הכשרויות בטרקלינים, בקרת תוכן על ידי ההורים, תכני צפייה איכותיים ושיעורי תורה מוקלטים לפי הלוח היומי | מנות המהדרין, הכשרה לפסח וגם יועץ הלכתי חדש – העיתונאים החרדיים קיבלו הצצה לחידושים בטיסות אל על

קבוצת העיתונאים החרדים בהנאגר האחזקה של אל על

חברת אל על מנגישה את הנסיעות לנוסע הדתי והחרדי: מסך מתעדכן עם פירוט המוצרים המוגשים בטרקלין ואיזו כשרות יש לכל אחד מהם הוצב בטרקלין אל על בישראל. כאשר בטרקליני אל על בחו"ל, החברה נמצאת לקראת סיום תהליך, בו הגיעה להסדרים עם הטרקלינים המארחים על הספקת אוכל כשר. בנוסף, כלל האוכל המהודר בטיסות בכשרות מהדרין בד"צ העדה החרדית, וכעת, כחודשיים לפני פסח – החלו בחברה בהכנות להכשרת צי המטוסים לחג, הוזמן ציוד חדש והצוותים נערכים להתחיל להכשיר.

את הדברים מסר סמנכ"ל תקשורת וקשרי ממשל שלומי עם שלום במפגש עיתונאים חרדי. עם שלום דיווח על מצב החברה בעידן שאחרי נגיף הקורונה, והציג את חזונה – לאן פניה מועדות. עוד נכחו: מנכ"לית החברה, הגב' דינה בן טל גננסיה, המשנה למנכ"לית החברה, עומרי כהן והיועץ ההלכתי החדש של החברה הרב שלמה דנינו. צויין כי כיום גם חברת הבת סאן דור, לא טסה בשבת, ובוודאי שלא חברת האם.

בתחום התוכן המהודר במערכות בידור, הציג טל קלדרון, מנהל התוכן, המדיה והאינטרנט בטיסה, את החידושים האחרונים: אפליקציית מעקב על זמני תפילה לפי מיקום המטוס בכל רגע, אפשר להיכנס למפה במסך הראשי, ולוחצים שם על אייקון מגן דוד. האפליקציה שנבנתה בשיתוף האתר My Zmanim מראה את זמני התפילה לאורך הטיסה ע"פ מיקום המטוס. בנוסף, החברה מעלה שעורי דף יומי מעודכנים לתקופה, בטיסות אל ומצפון ארה"ב, ניתן לשאול אייפדים עם אפליקציית Artscroll המאפשרים לימוד גמרא וספרי קודש נוספים.

מפת זמני התפילות לפי מיקום המטוס

בתוך קטגוריית היהדות, יש תת קטגוריה ייעודית עם תכני ילדים של האתר הפופולארי Torah Live ושל ארגון חפץ חיים. תכני יהדות מונגשים גם לציבור שאינו חרדי – פרי שיתוף פעולה עם ערוץ הידברות במסגרתו מוקרנים תכני הערוץ. במקביל ישנה בקרת הורים על תכנים לילדים, והחברה מאפשרת להורים לפקח על צפיית הילדים לאורך כל הטיסה, וכן ניתן כעת לבטל אופציית הקרנה מרוכזת של סרטים במטוס.

כתיבת תגובה