אל על מחדשת את טיסות הנוסעים למספר יעדים

בצל קשיי ההתאקלמות של הבעלים החדשים בשדרות ההנהלה – אל על מרחיבה את פעילות טיסות הנוסעים ללוס אנג'לס, מיאמי, פרנקפורט, אמסטרדם, סופיה וקייב • ומי מסר את ההודעה לתקשורת?

מטוס ה-777 של אל על בתצורת מטען שהותאמה לימי הקורונה | צילום: דוברות אל על

בהודעה שפרסמו אחה"צ שלומי עם-שלום, ראש המטה ודובר אל על יחד עם רן רהב, יועץ התקשורת של אל על הודיעה החברה כי היא "שמחה לבשר כי תשוב לטוס ליעדים הבאים: לוס אנג'לס, מיאמי, פרנקפורט, אמסטרדם, סופיה וקייב.

"יעדים אלו מצטרפים ליעדים אליה החברה החלה לטוס: ניו יורק, לונדון, פריז ואתונה.

"הטיסות ליעדים השונים יתחדשו בתאריכים הבאים: החל מה- 18.10 – טיסות לפרנקפורט; החל מה- 19.10 – טיסות לאמסטרדם; החל מה- 25.10 – טיסות ללוס אנג'לס ומיאמי; החל מה- 26.10 – טיסות לסופיה וקייב; טיסות אל על לצפון אמריקה, לונדון, פריז, פרנקפורט ואמסטרדם יבוצעו במטוסי הדרימליינר של החברה, בהן יוצעו 3 מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים.

"אנו פועלים להגדלת היצע היעדים וכמות התדירויות השבועיות בהתאם לשינויים במגבלות הנוגעות לחובת בידוד ואפשרויות הכניסה לישראלים ליעדים בחו"ל וכניסת זרים לישראל.

"לקוחות אשר מחזיקים כרטיסי טיסה קיימים או ירכשו כרטיסי טיסה שמועד ההמראה עד 28.2.21 יוכלו לבצע שינויים ללא תשלום דמי שינוי, למעט הפרשי מחיר ודמי טיפול, ככל שיחולו".

הדובר ויועץ התקשורת ציינו, כי "אל על פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתו הכחול, מידע לגבי התנהלות בשדה התעופה ובטיסות אל על בעידן הקורונה, ניתן למצוא באתר אל על. הכניסה לישראל אפשרית לבעלי דרכונים ישראלים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה, לפרטים נוספים ועדכונים פנו לאתר משרד הבריאותאנו ממליצים להתעדכן בנוגע למידע אודות הנחיות הכניסה למדינות השונות, באתר IATA".

ניתן להעריך, כי בשונה מהרגיל, העובדה שהדובר ויועץ התקשורת חתומים על ההודעה בצוותא – ולא הנהלת החברה – היא פועל יוצא של קשיי ההתאקלמות של בעל השליטה החדש בחברה, אלי רוזנברג וחב' כנפי נשרים שרכשה את השליטה בחברה.

כתיבת תגובה