"אני קורא לראש הממשלה שלא להפקיר את בית שמש"

חשיפת 'ביזנעס' כי רוב הזוכים ב'נוה שמיר' בבית שמש הם חרדיים מעוררת סערה במערכת הפוליטית – ונפתלי בן סימון שמתמודד ברשימת הליכוד לכנסת פונה בפניה נרגשת לראש הממשלה. בן סימון מאשים את כולם, רק לא את החילונים שלא הצביעו ברגלים ולא נרשמו להגרלה. סערה.

נוה שמיר | הדמיה - משרד השיכון

החשיפה של 'ביזנעס' ש – 90% מהזוכים ברמת בית שמש ה' ('נוה שמיר'), שהיתה מיועדת לציבור החילוני והדתי, הם חרדיים מעוררת סערה וגוררת תגובות רבות. במקום שהחילונים יכו על חטא ויאשימו את עצמם שהם לא נרשמו להגרלה שהיתה מיועדת להם, הם ממשיכים להאשים, כרגיל, את החרדים.

אחד מהמתלוננים מהם הוא העיתונאי ומתמודד ברשימת הליכוד נפתלי בן סימון שפרסם על כך פוסט בפייסבוק: "הנחיתי לפני שלושה חודשים פנל תחת הכותרת: 'בית שמש לאן'? בעיקר כדי לנסות לקרב לבבות. ראש העיר משה אבוטבול מש"ס, (בובה על חוטים) הצהיר חגיגית באירוע שבית שמש תשמור על צביונה המסורתי ולראייה השכונה החדשה נווה שמיר עם אלפי יחידות דיור חדשות תהיה מיועדת לציבור החילוני – מסורתי בלבד. הדגש הוא על בלבד!! לא חרדים.

והנה הבוקר צוהלים אתרי חדשות חרדיים בבית שמש בקבוצות הווטסאפ ש90% מהזוכים ברכישת דירה בשכונת נווה שמיר בבית שמש הם החרדים בניגוד גמור להבטחת משרד השיכון" כתב בן סימון.

בהמשך הוא מקונן ומוסיף כי מבחינתו זו אם כל הבגידות. לא רק נגד בית שמש אלא נגד ערים נוספות שמנהלות לבדן מאבק הירואי כמעט חסר סיכוי על ציביונן הפלורליסטי מול הנטישה והבגידה של הממסד.

"במילים אחרות, נטשנו סופית את בית שמש שהיתה בשנות ה 60, 70 וה 80 בשיא פריחתה והתאפיינה בסובלנות הדתית שלה כיאה לתרבות הספרדית. עכשיו הכול שחור. המציאות, הניראות, הכול.אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להפקיר את העיר. עדיין לא מאוחר לתקן ואם צריך אז להקפיא את המכרז. זה קרש ההצלה האחרון שיציל את בית שמש מלהפוך אותה לבני ברק או מאה שערים".

"על השמאל אני לא בונה כלום, הם מכרו את נשמתם לארגונים פוסט ציוניים ונטשו מזמן את עניי עירם. העיקר שהם ייראו נאורים ויפים בעיני העולם. רק הליכוד יכול ורק הליכוד צריך לתקן, עדיין לא מאוחר", מסיים את בן סימון את הפוסט שלו – כמובן מבלי לציין שהיחידים, אבל היחידים שאשמים שאין כמעט זכאים חילונים שזכו בהגרלת מחיר למשתכן, זה פשוט כי החילונים לא נרשמו. אבל לפוליטיקאי כמו בן סימון קל יותר להאשים את אבוטבול מאשר את החילוני הממוצע שמאס מלגור בבית שמש.

תגובה אחת ל: ""אני קורא לראש הממשלה שלא להפקיר את בית שמש""

  1. האם חוקי פניית בן סימון?????
    חרדים וכי לא ראוי שנפנה לבג"ץ????
    וכי זה לא אפליה על רקע מגזרי????

כתיבת תגובה