אסיה סיירוס תקים 173 יחידות דיור ושטחי מסחר בנתיבות

החברה זכתה במכרז של רמי במגרש בן 10.5 דונם בשכונת "רמות מאיר" החדשה | תקים בניינים בני 7 קומות, ושטחי מסחר בגודל 1,200 מ"ר | בנוסף למגורים, השכונה החדשה תכלול גם 250 חדרי מלון, דיור מוגן ושני פארקים גדולים

אבי תם | צילום: שחר טל

חברת הנדל"ן היזמית-קבלנית "אסיה סיירוס", בבעלותם של אבי תם, דורון עטייה ושחר כחלון, נכנסת לראשונה לפעילות גם בעיר נתיבות. 

החברה זכתה השבוע במכרז של רמ"י, בשטח בן 10.5 דונם, עם זכויות בנייה ל-144 יח"ד (173 בהקלת שבס), בנוסף לכ-1,200 מ"ר שטחי מסחר, בשכונת רמות מאיר החדשה. מחיר הזכייה של אסיה סיירוס הוא כ-49 מיליון שקלים, ועליו היא תשלם הוצאות פיתוח בסך כ-24 מיליוני שקלים.

על השטח תקים אסיה סיירוס בניינים בני 7 קומות, שיכללו דירות 3,4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, וכן שטחי מסחר בגודל 1,200 מ"ר.

שכונת רמות מאיר אושרה בותמ"ל בחודש אוקטובר 2018 ונמצאת בחלקה המערבי של העיר הוותיקה וממזרח לנחל בוהו. על פי התוכנית, בשכונה כולה, על שטח של 612 דונם, יוקמו 1,728 יחידות דיור (לפני שבס), 250 חדרי מלון, 240 יח"ד דיור מוגן, כן הפארק הארכיאולוגי "תל בוהו". בשכונה מתוכננים מתחמי בנייה רוויה, בגובה של 7 עד 10 קומות, בשילוב עם צמודי קרקע בשיטת "בנה ביתך". עוד תכלול השכונה שטחי מסחר ושטחי ציבור, בדגש על שטחי ציבור פתוחים רבים, ובהם הפארק הארכיאולוגי, פארק הבאבא סאלי וטיילת נחל בוהו.

ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, תולה תקוות רבות בשכונה החדשה ואמר לאחר אישורה ש "רמות מאיר" מהווה "נדבך משמעותי לקידום תכניות הבינוי של העיר, על רקע הסכמי הגג שנחתמו, והיא תאיץ בצורה משמעותית את קצב הבינוי והאכלוס במערב העיר".

 

מנכ"ל חברת אסיה סיירוס, אבי תם: "אנו נרגשים להיכנס לאתת הערים המתפתחות והמבטיחות ביותר באזור הדרום, ואין לנו ספק שזה לא יהיה הפרויקט היחיד שנבנה בה. הפעילות הענפה של החברה בדימונה, בגן יבנה, במזכרת בתיה, בגדרה, וכעת גם בנתיבות, מלמדת על האמונה החזקה שיש לנו באזור הדרום והנגב, והיא חלק מהחזון שלנו לפתח ולקדם את האזור היפיפה הזה. מחירי הדיור יאפשרו גם לזוגות צעירים לגור באיכות וברמת חיים גבוהה, בבניינים יוקרתיים, עם מפרט טכני נדיב וגבוה, המאפיין את הפרויקטים שלנו בכל רחבי הארץ".

תגובה אחת ל: "אסיה סיירוס תקים 173 יחידות דיור ושטחי מסחר בנתיבות"

  1. ברוכים הבאים!
    בהצלחה גדולה וברכה מרובה.

כתיבת תגובה