אפי קפיטל נדל"ן רוכשת 50% מקבוצת גרניט

חיזוק משמעותי לתחום ההתחדשות העירונית – אפי קפיטל נדל"ן נכנסת לענף ברכישת 50% מקבוצת גרניט המתמחה בהתחדשות עירונית באזור ת"א | תעמיד אשראי לגרניט בסך של כ-30 מיליון שקלים | קבוצת גרניט תשמש כזרוע ההתחדשות העירונית של אפי קפיטל, שתעביר את פעילות ההתחדשות שלה למסגרת הפעילות של 'גרניט' באזור ת"א, ר"ג וגבעתיים

אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל | צילום: טל גבעוני

אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על רכישת 50% ממניות קבוצת גרניט, המתמחה בייזום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש בת"א. במסגרת העסקה, בשלב הראשוני אפי קפיטל נדל"ן תעמיד אשראי לגרניט בסכום של כ-30 מיליון שקל הנפרש לתקופה של כ-3 שנים לטובת מימון הפרויקטים הקיימים, עם אפשרות להגדלת המימון לפרויקטים נוספים של קבוצת גרניט.

קבוצת גרניט הוקמה בשנת 2016 ומנוהלת על ידי יוסי הררי, המכהן כמנכ"ל הקבוצה, והמהנדס יריב בכר, המכהן כסמנכ"ל ההנדסה של הקבוצה, אשר יחזיקו יחד לאחר העסקה ב-50% מהחברה המשותפת. לקבוצה יש כיום 8 פרויקטי התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38 בלב אזורי הביקוש בעיר תל אביב הכוללים בניית כ-168 יחידות דיור חדשות (72 החלק השייך לגרניט).

קבוצת גרניט תשמש כזרוע ההתחדשות העירונית של אפי קפיטל, כאשר החברה תפעל במסגרת גרניט בכל הנוגע לקידום פרויקטים להתחדשות עירונית בערים תל-אביב, רמת גן וגבעתיים.

אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל נדל"ן מציין, כי "ההתחדשות העירונית היא עוגן משמעותי בפיתוח העסקי של החברה. במסגרת היעדים האסטרטגיים שהצבנו לעצמנו להרחבת תחומי הפעילויות הקיימים של אפי קפיטל נדל"ן, החלטנו על מספר צעדים שיאפשרו לנו דריסת רגל משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ובפרט באיזורי הביקוש במרכז הארץ. בנוסף לרכישת 50% מקבוצת גרניט, המתמחה בקידום פרויקטי בוטיק בלב ת"א, אנו מקדמים מספר פרויקטים משמעותיים של פינוי בינוי בערים שונות ברחבי המדינה".

לדבריו, "העסקה בוצעה לאחר תהליך בדיקת נאותות מקיף ומקצועי המעיד על איכויות הקבוצה. אנו מאמינים שבשנים הקרובות בשיתוף איתנו קבוצת גרניט תהיה אחת החברות המובילות והאיכותיות באזורי הביקוש בתחום ההתחדשות העירונית".

יוסי הררי, מנכ"ל קבוצת גרניט | צילום עומרי רוזנגרט

יוסי הררי, בעל מניות ומנכ"ל קבוצת גרניט סיפר, "קיבלנו פניות ממספר גופים אשר הביעו רצון להיכנס כשותפים בחברה כאשר לנו היה ברור שאנחנו מחפשים שותף אסטרטגי, בעל חוסן פיננסי משמעותי, עם ניסיון מקצועי ויכולות ביצוע גבוהות ולכן החלטנו לבחור בחברת אפי קפיטל נדל"ן.

"מעבר לחיבור הבינאישי המוצלח, באפי קפיטל זיהו את ה-DNA הייחודי שלנו, והשאירו בידינו את המשך ניהול החברה והתוויית הדרך. בעזרת חיזוק ההון של החברה ויכולות הביצוע של אפי קפיטל, אנחנו מתכוונים להרחיב בצורה משמעותית את היקף פעילות ההתחדשות העירונית בלב איזורי הביקוש במרכז הארץ, ובדגש על פרויקטי פינוי-בינוי".

כתיבת תגובה