אשדוד: החלה בניית הדירות ברובע לכיש | ומה מצב המכירות?

החלה בנייתן של כ-1600 דירות ב'רובע פארק לכיש' באשדוד על ידי חברת 'עמרם אברהם' | בניגוד למגמה בשוק, החברה מדווחת על מכירות רבות | החברה זכתה פעמיים במכרז רמ"י ותבנה כ-1600 יחידות דיור ב-28 בניינים | בשלב הראשון ייבנו 359 יחידות דיור בשישה בניינים, ארבעה מהם בני שמונה קומות, ושני מגדלים בני 30 קומות | תמהיל הדירות מגוון: שניים וחצי, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים

עו''ד עמנואל יוזוק | צילום: עמי ארליך

"רובע פארק לכיש", פרויקט הדגל של הסכם הגג באשדוד, המקודם על ידי העירייה ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י), יצא לדרך. הרובע, שימוקם בחלק הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח, ויתפרש על פני כ-617 דונם, יכלול כ-2,700 יחידות דיור, כשמחציתן ייועדו לזכאי תוכנית "דירה בהנחה" של משרד השיכון, ומחציתן יוצעו למכירה בשוק החופשי.

חברת 'עמרם אברהם', שזכתה פעמיים במכרז של רמ"י לבניית יחידות דיור בשכונה, תבנה בה כ-1600 יחידות דיור ב-28 בניינים. בשלב הראשון תבנה החברה, על פני שלושה מגרשים של כ-13 דונם, 359 יחידות דיור בשישה בניינים – ארבעה מהם בני שמונה קומות, ושני מגדלים בני 30 קומות. תמהיל הדירות הוא מגוון וכולל דירות של שניים וחצי, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים.

לדברי עו"ד עמנואל יוזוק ממשרד עורכי הדין יוזוק-מלכין, המייצג את חברת 'עמרם אברהם', פרויקט 'רובע פארק לכיש' הוא פרויקט הוליסטי שישנה את פני העיר והמטרופולין כולו.

לדבריו, התוכנית כוללת כ-50 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה, כ-180 אלף מ"ר עבור שטחי ציבור, קריית ספורט, הכוללת אצטדיון כדורגל לכ-24 אלף צופים, היכל ספורט לכ-5,000 צופים ובריכת שחייה, כאשר ליד קריית הספורט מתוכנן פארק עירוני בשטח 120 דונם הצופה אל נחל לכיש.

עו"ד יוזוק מוסיף, כי 'פארק רובע לכיש' יהפוך להיות הצפון החדש של אשדוד, ויכלול עירוב שימושים של מגורים, מסחר, תעסוקה, פנאי ופארקים ירוקים.

לדבריו, במרכז כל מתחם בשכונה ייבנה פארק פרטי, שייתן מענה מקיף לכל הגילאים, ויכלול, בין היתר, מתחם נינג'ה, מתחם לפילאטיס ויוגה, מתחם מכשירי כושר, מועדוני דיירים, חללי עבודה משותפים וכן מקלחות חוץ. הצפי לסיום העבודות הוא בשנת 2027.

"חברת 'עמרם אברהם' היא ראש החץ שמוביל את הקמת השכונה" אומר עו"ד יוזוק. לדבריו, בשל מיקומה האסטרטגי של השכונה ונגישותה הגבוהה לתחבורה ציבורית ולצירים מרכזיים, היא מתאימה לקהלי יעד מגוונים, ובמיוחד לזוגות צעירים.

לדבריו, חברת 'עמרם אברהם' נמצאת בימים אלה בעיצומן של מכירות דירות המגרשים הראשונים שקיבלו היתר בניה, שבהן, בניגוד לקיפאון בשוק הנדל"ן הארצי, נרשמים ביקושים גבוהים. הסיבה לביקושים, לדבריו, נעוצה בכך שלאשדוד, העיר החמישית בגודלה בישראל, אין כמעט עתודות קרקע, ותושביה משוועים לדירות חדשות.

כמו כן, רוכשים רבים, שלא הצליחו לקנות דירה חדשה בגוש דן, מוצאים באשדוד בכלל, ובשכונה בפרט, חלופה ראויה, והדבר מתבטא היטב במכירות.

כתיבת תגובה