אשדוד: שורת ליקויי בנייה בפרויקטי תמ"א 38 בעיר

ליקויי בנייה חמורים באתרי בנייה של פרויקטי תמ"א ברחבי אשדוד • שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד: "תופעה קשה של קבלנים בתחום התמ"א שבונים פרויקטים ללא ניסיון או הבנה בתחום"

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד | צילום: יח"צ

ליקויי בנייה חמורים באתרי בנייה של פרויקטי תמ"א ברחבי אשדוד התגלו במהלך סיור של מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד – שלומי בן עזרי יחד עם אדריכל העיר – רם אהרוני, מנהלת מחלקת פיקוח הבנייה – כרמית סיני ומספר מפקחים מהעירייה.

לדברי שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד: "הליקויים שהתגלו מלמדים על תופעה קשה של קבלנים בתחום התמ"א שבונים פרויקטים ללא ניסיון או הבנה בתחום. מיותר לציין שליקויים אלו חושפים את הדיירים למפגעים בטיחותיים חמורים והוצאות כספיות גבוהות לתיקונם. אנו ממליצים שלא להקל ראש בבחירת הקבלן המבצע בפרויקט התמ"א.

"אנו, כארגון קבלני העיר אשדוד, מציעים לדיירים להסתייע בשירותנו לבדיקת זהות הקבלן המבצע, משך זמן ניסיונו והאם ביצע פרויקטים דומים בעבר. אנו שמח לסייע לדיירים על מנת לבחור קבלן מבצע אמין ומקצועי ומזמינים אותם לפנות אליו בכל עניין בנושא".

בתום הסיור ולאור שורת הליקויים שהתגלו עיריית אשדוד שוקלת לערוך ביקורת בתהליך בחירת הקבלן המבצע באמצעות מכוני בקרה שונים.

כתיבת תגובה