אתר ההנעלה tiktaknet יוצא במבצע נדיר למי שצריך אותו יותר מכול

רודפים אחרי מבצעים ברשתות? לא מחמיצים אף מבצע משתלם? חכו עד שתקראו את זה. כי המבצע המיוחד הזה שלנו יעשה לכם טוב על הלב. בניגוד למבצעי חבר מביא חבר, 50 אחוזים הנחה על הפריט השני או 1+1 בחינם, מדובר במבצע שנועד לאתר משפחות נזקקות

הנעלה למשפחה | תמונה: Pixabay

לא, לא מדובר בפעילות של הרווחה או של העובדים הסוציאליים, אלא יוזמה אישית של אתר ההנעלה tiktaknet המעוניין לתרום נעליים ומעילים לילדים שאין להם הרבה.

נעליים ומעילים הם הפריטים החשובים ביותר בחורף

כל הורה טוב רוצה להכין את הילד שלו לחורף. הורה בעל אמצעים יכול פשוט להיכנס לאתר האינטרנט, להוציא את כרטיס האשראי שלו ולשלם על נעליים ומלבושים אחרים לילדים במבצע. לא כן הורה שאין לו אגורה שחוקה בכיסו. הוא נאלץ להסתמך על תרומות של נעליים ישנות ולתקן חורים באותו המעיל שוב ושוב, כדי שלילד שלו יהיה מה לנעול וללבוש.

ילד המגיע לבית הספר בנעליים מלוכלכות וקרועות, ובמקרים לא מעטים גם ללא מעיל, מרגיש בודד ומתמלא כלימה. הוא מבין כי חבריו לכיתה חיים ברמת חיים אחרת. לא אחת, מחליט הילד להתרחק מאחרים מפאת הבושה, להסתדר ולהתמודד עם ההשפלה.

מעבר לכך, המצב הכלכלי גורם לא אחת למתחים ומריבות בבית. הילדים שרואים כי חבריהם נועלים נעלי אדידס חדישות, המאפשרות להם תנועה מהירה על פני המגרש, מבקשים מהוריהם נעליים כאלה ללא סוף. ההורים, שאינן מסוגלים לעמוד בלחץ הכלכלי, נאלצים לסרב לילדיהם שוב ושוב, תוך כדי ויכוחים ולא פעם מריבות קולניות. בסופו של דבר, הילד הולך לישון ללא נעליים טובות או מעיל טוב לחורף, והוא יודע שביום שלמחרת הוא יאלץ להתמודד עם הבושה בבית הספר.

בשנת 2020 המודרנית, לא ייתכן שילדים ילכו לבית הספר ללא נעליים מתאימות לרגליהם ומעילים מעוצבים לכתפיהם. אחרי הכול, שני הפריטים האלה חשובים כל כך לחורף. הנעליים מחממות את הרגליים והמעילים את הכתפיים. אז הצטרפו אלינו למבצע מחמם – הן עבור הילדים והן עבור כולנו.

למה אנחנו מספרים לכם את כל זה ואיך אתם נכנסים לתמונה

אתר ההנעלה tiktaknet  ידוע כאתר של מותגים המציע נעליים, מעילים ואביזרים שונים. אנו דואגים להביא לכם את המוצרים האיכותיים ביותר שיכולים לשמש אתכם למשך זמן רב. אבל כעת, בעקבות המבצע המרגש שלנו, אנו זקוקים לעזרתכם. אם אתם מכירים משפחות נזקקות שלא יודעות איך לעבור את החורף, אנא כיתבו לנו למייל  [email protected] .

אנו נאתר את המשפחות האלה, נברר את הפרטים ובמידת הצורך נביא לילדיהן נעליים איכותיות ומעילים מעוצבים. בזכותכם נצליח החורף הזה להעלות חיוך על פניהם של הצעירים ולהכין אותם לקראת הגשמים שיבואו. הודות לנעליים החדשות יוכלו הילדים לשחק במשחקי כדורסל וכדורגל עם אחרים בלי להתבייש. חשוב לציין כי המסמך הזה אינו מהווה התחייבות כלשהי, וכי הנעליים והמעילים ייתרמו לפי שיקולי המערכת.

5 תגובות ל: "אתר ההנעלה tiktaknet יוצא במבצע נדיר למי שצריך אותו יותר מכול"

  1. כל הכבוד על היוזמה … על גמילות החסדים שאתם עושים .. מגיע לכם שאפו עלו והצליחו

  2. אתר לא אמין ,
    אין שירות לקוחות.
    אין טלפון לדבר איתם אחרי קנייה .

    מבטיחים ששלחו את המוצר אבל לא שלחו ואין עם מי לדבר .

    בקיצור
    שומר נפשו ירחק

  3. ממליצה בחום על האתר – די להכפיש אתה מאתר מתחרה ..

  4. היי לכולם שמי משה כהן ואני מתנצל על מה שכתבתי בתגובה למעלה
    בסוף קיבלתי את החבילה , אני מודע שהיה עיכוב בגלל הקורונה
    דיברתי איתם והם הסבירו לי .
    אני ממש מבקש סליחה על מה שרשמתי .
    בבקשה תסלחו לי על מה שכתבתי .

  5. הגדולה של האדם מר משה כהן.היא להודות בטעות לקחת אחריות ולהיתנצל בטח בפורום כזה…יישר כוח
    גם אני מרוצה קניתי נעלי ניו באלנס…והגיע גם בקורונה.
    הכל טוב

כתיבת תגובה