בגלל שחרור רובשקין? בסאטמר גייסו לטראמפ 7,978,876 ₪

60 שעות הוקצו לגיוס 1,500,000 דולר עבור הרפורמה בבתי הכלא בארצות הברית • בפועל, גייסו חסידי סאטמר 2,127,679 דולר – ובשקלים: שבעה מיליון תשע מאות שבעים ושמונה אלף שמונה מאות שבעים ושש • כל הפרטים

דונלד טראמפ | צילום:Paul Hakimata Photography, שאטרסטוק

סאטמר שוכרת לוביסטים לסנאט: דבר כזה טרם נראה במחוזות קרית יואל, ובכלל הציבור החרדי בעולם, אך נראה כי אחרי שחרור שלום רובשקין מהכלא האמריקאי – הכל יכול להפוך למציאות.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

ביומיים האחרונים חרך את המרשתת החרדית בחו"ל קמפיין מאסיבי הקורא לתרום בקמפיין מאצ'ינג, שהיא למעשה שיטת הכפלת התרומות, עבור הרפורמה המקודמת בימים אלה בממשל האמריקאי ולפיו יתאפשר לממשל להעניק שורה של הקלות לאסירים ועצורים בעבירות הלבנת הון וצווארון לבן ברחבי ארצות הברית.

החוק הנוכחי נוקשה במיוחד, ובמקרים רבים אף מוטלים על אסירים המורשעים בעבירות מהסוג הזה עונשי מאסר כבדים יותר משל עונשי מאסר לרוצחים. זאת, על מנת להטיל אימה בקרב תושבי ארצות הברית ולמנוע מהם לעבור על עבירות מהסוג הזה.

לצד היתרון שבדבר, יש בכך גם חסרון. שכן די לפקיד ממשל להחליט לתפור לנאשם תיק בנושא ולחסל לו את כל חייו. סיפורו של שלום רובשקין, המהווה דוגמה מושלמת לכך, ששוחרר כידוע בצו נשיאותי של טראמפ, עורר את העולם היהודי כולו – וכעת, עם הגעת הרפורמה להצבעה בסנאט מתייצבת סאטמר כולה לצד טראמפ ושוכרת לוביסטים בסכומי עתק, על מנת לוודא את השלמת העברת הרפורמה בממשל.

תחת הכותרת (בתרגום חופשי) "טראמפ לא נשאר לתמיד בבית הלבן, הם (האסירים. פ"ר) נשארים בכלא לכל חייהם", יצאו בסאטמר לקמפיין רשתי לגיוס המונים עבור שירותי לובינג להעברת הרפורמה והשלמת חקיקתה – והציבור הצביע בכרטיסי האשראי.

בעוד היעד המקורי של הקמפיין עמד על 1,500,000 דולר, בשקלים (לפי השער היציג בעת כתיבת השורות) 5,627,175 ₪, גוייסו בפועל 2,138,159 דולר, שהם בשקלים 7,978,876 ₪, ובמילים: שבעה מיליון תשע מאות שבעים ושמונה אלף שמונה מאות שבעים ושש שקלים חדשים.

צפו בסרטוני הקמפיין:

2 תגובות ל: "בגלל שחרור רובשקין? בסאטמר גייסו לטראמפ 7,978,876 ₪"

  1. למען האמת חייבים לציין שבקמפיין הזה נטלו חלק כלל החסידיות בארה"ב, בין קבוצי התורמים נראים: חסידי סקווירא, באבוב, פאפא, בעלזא, ועוד.

  2. איזה שטיות, מדובר על רפורמה שעובדים על זה כבר 8 שנים ויקל על הרבה מאסירי אחינו בני ישראל

כתיבת תגובה