בדרך לרכב חשמלי: מי מתגעגע לריח הדלק? שיריח!

מי אוהב להריח ספרים חדשים, יין, גבינה – או שבעצם ניגש ישר לעניין: מי אוהב להריח את ניחוח הדלק? • אם השבתם בחיוב ותתגעגעו לריח הזה בימים שהרכב החשמלי יכבוש את העולם – ליצרנית הרכב האמריקנית יש בשורה עבורכם • בושם בניחוח דלק, תווי עשן ואלמנטים פראיים – אבל הוא ממש לא זמין לרכישה עכשיו

דלק | צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

לנהגים שמתקשים להיפרד: יצרנית פורד יצרה בושם בניחוח פרימיום לאלו המשתוקקים לביצועים של הרכבים החשמליים החדשים, אך רוחשים חיבה לריחות של רכבי הדלק המסורתיים.

בסקר ייעודי שערכה חברת פורד, אחד מתוך חמישה נהגים ציין שריח הדלק הוא מה שיתגעגע אליו ביותר במעבר לרכבים החשמליים. כ-70% מהנשאלים טענו שיתגעגעו לניחוחות הדלק במידה זו או אחרת.

ניחוח הדלק דורג גם כיותר פופולרי מריח יין או גבינה, כמעט באופן זהה לניחוח של ספרים חדשים.

הבושם פותח יחד עם יצרנית הבשמים המפורסמת Olfiction, במטרה ללוות את הנהגים לעבר העתיד של נהיגה ברכבים חשמליים – באמצעות חוש הריח. מעבר להעניק תחושה של ניחוח דלק, הבושם החדש, Mach-Eau, מעוצב במטרה להעניק תחושת עונג לאפו של כל משתמש- ניחוח יוקרתי שמשלב תווים של עשן, ריחות גומי ואלמנטים פראיים שמטרתם לקרוץ למורשת מוסטנג.

הבושם, שאינו זמין לקנייה כרגע, הוא חלק ממשימתה המתמשכת של פורד לנפץ את המיתוסים הקיימים באשר לרכבים החשמליים ולשכנע את אוהבי הרכבים המסורתיים לגבי הפוטנציאל של הרכבים החשמליים – כאשר כרבע (24%) מנשאלי הסקר טענו כי הם יתגעגעו לביצועי הרכבים המונעים בדלק במידה ואלו יוחלפו לחלוטין.

 "על פי ממצאי הסקר שערכנו", אמר ג'יי וורד, מנהל תקשורת פורד אירופה, "ריח הדלק המושך הוא משהו שנהגים רבים לא מעוניינים לוותר עליו. הניחוח המדובר עוצב במטרה לתת להם תחושה של ניחוח הדלק שהם עדיין משתוקקים לו. הוא אמור להמשיך מספיק זמן כדי שהספקות האחרים יתאדו גם הם".

תגובה אחת ל: "בדרך לרכב חשמלי: מי מתגעגע לריח הדלק? שיריח!"

  1. בעתיד עוד יצרפו ריח של ספרים חדשים לספרים הדיגיטליים, ריח של ירקות טריים לשימורים, ריח של עץ לרהיטים מפלסטיק, וריח של טיפקס למחק של עיפרון, רק שלא יצרפו ריח של סיגריות למסטיקים לנגמלים מניקוטין או ריח של ויסקי יוקרתי למים מינרליים, אחרת באמת לא יהיה לזה סוף.

כתיבת תגובה