בהשקעה של כ-400 מלש"ח: מגדל בן 45 קומות במתחם הבורסה

אושרה התוכנית להקמת מגדל תעסוקה חדשני בן 45 קומות במתחם הבורסה ברמת גן | שטחי התעסוקה במתחם יעמדו על למעלה מ-45 אלף מ"ר במסגרת הגדלת היקפי הבניה לתעסוקה בלב המע"ר המתחדש של רמת גן | ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-400 מיליון שקלים

פרויקט תדהר אבא הלל 17 במתחם הבורסה ברמת גן | הדמיה: סטודיו VIEWPOINT

קבוצת תדהר מודיעה כי הועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה את התוכנית להקמת פרויקט פינוי בינוי במתחם הבורסה ברמת גן, בהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון ₪.

התכנית ממוקמת בדופן המזרחית של מתחם הבורסה, ברחוב אבא הלל 17 מציעה להרוס 2 מבני תעסוקה קיימים על מגרש בשטח כ-2 דונם ולהקים במקומם מגדל תעסוקה בן 45 קומות, בהן קומת קרקע כפולה למסחר, בשטח כולל של למעלה מ-45 אלף מ"ר לצורכי ציבור.

המגדל, אשר על תכנונו אמון משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים  ורני זיס  (IDG), ימשיך לממש את חזון מתחם הבורסה להתחדשות עירונית ומטרופולינית, כפי שאושר בתכנית המתאר למתחם הבורסה בשנת 2022 הגדלת היקפי הבניה לתעסוקה בלב המע"ר המתחדש של רמת גן, במטרה לייצר מתחם שוקק חיים בנגישות גבוהה לתחבורה ציבורית ולקו האדום של הרכבת הקלה.

תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים: "אנו בתדהר מברכים על אישור התוכנית להקמת מגדל תעסוקה חדש ומרשים במתחם הבורסה ברמת גן. הפרויקט המיוחד, המשלב שימושי תעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים, יהווה סמל של חדשנות, שיוסיף מיופיו לנוף האורבני, באחד מאזורי התעסוקה המבוקשים במרכז תוך יצירת מרחב ציבורי איכותי. קבוצת תדהר ממשיכה להוביל את ענף הנדל"ן בישראל ומרחיבה את צבר הפרויקטים שברשותה, תוך שימת דגש  על סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים של איכות, חדשנות וקיימות".

כתיבת תגובה