בוקינג מעבירה את המרכז הטכנולוגי בישראל למתחם LABS שרונה

מתחם LABS שרונה בתל אביב מצטרף לרשת בינלאומית של חללי עבודה משותפים שהקימה קבוצת טדי שגיא בשנה האחרונה

מתחם לאבס

מחלקת המו"פ הישראלית של Booking.com מוסיפה להתרחב. בוקינג שהיא אחת מחברות האי-קומרס הגדולות בעולם עוברת אל מתחם LABS בקומות הגבוהות של מגדל עזריאלי שרונה, כאשר בכוונתה לשכור שטח משרדים ולגייס עובדים נוספים.

לפני כחצי שנה השיקה Booking.com את המרכז הטכנולוגי הראשון שלה בתל אביב, אשר מנה 25 עובדים, ולשם כך שכרה משרד במתחם מיינדספייס בשדרות רוטשילד בתל אביב. כעת, חודשים ספורים לאחר ההקמה, LABS תל אביב מודיעה כי בוקינג תעבור בחודש יולי לקומה 57, הקומה החדשה במתחם החדש. Booking.com תשכור מתחם משרדים שיתפרס על פני 500 מ"ר (שטח משרדים בלבד) במטרה לאכלס במקום את הצוות הגדל. בכך, היא תצטרף לחברות מובילות נוספות מתחום הTravelTech- הפועלות במתחם LABS שרונה.

סטיבן מוריסון, מנהל מוצר בכיר ב-Booking.com אמר: "אנחנו אוהבים את האנרגיה והווייב החדשני של תל אביב וללא ספק אנו מרוצים מההחלטה לפתוח כאן מרכז טכנולוגי. אנו נרגשים להגדיל את צוות המו"פ אותו הקמנו בעיר ובטוחים שהמעבר ל-LABS יסייע לנו למשוך עובדים מוכשרים נוספים שיצטרפו אלינו".

אלעד אלון, מנכ"ל LABS ישראל בירך על הצטרפותה של Booking.com ל LABS והוסיף כי הבחירה של Booking.com היא הבעת אמון בצוות של LABS שמציע חוויית עבודה חדשנית ואיכותית. "אנחנו בטוחים שעובדי Booking.com ייהנו מהשירותים שאנו מציעים ומאמינים שהם ירגישו בבית".

LABS ישראל מציעה משרדים בגדלים שונים, החל מסטרטאפים ועד תאגידים גדולים. בנוסף, LABS מציעה עמדות עבודה בחלל פתוח, חדרי ישיבות המצוידים בטכנולוגיה מתקדמת, לאונז', מטבחים מאובזרים ומפנקים ואולם כנסים יוקרתי בו יוכלו הדיירים, כמו גם שוכרים חיצוניים, לקיים כנסים עסקיים ואירועי חברה. בנוסף, חברי המתחם נהנים מחדר כושר מאובזר, חדר סטודיו עם שיעורי פילאטיס, יוגה ו- HiiT, חדר הקרנה ומתחמים חווייתיים משותפים נוספים העומדים לרשותם.

המתחם החדש, שבהקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים, הינו חלל העבודה היוקרתי והמתקדם בישראל. המתחם נבנה מתוך רצון להעביר את תחום חללי העבודה צעד קדימה ולאפשר לדיירים סביבת עבודה נעימה וחדשנית שמעוררת השראה ומעודדת צמיחה. המתחם בתל אביב מצטרף לרשת בינלאומית של חללי עבודה משותפים שהקימה קבוצת טדי שגיא בשנה האחרונה. הרשת צומחת במהירות וכבר כוללת מספר מתחמי חללי עבודה משותפים במיקומים האטרקטיביים ביותר בלונדון, ביניהם קמדן מרקט הפופולארי והולבורן. LABS צפויה לפתוח מתחם נוסף בישראל ברחוב הארבעה בסוף 2018.

במטרה לגרום לאנשים לחוות את העולם, Booking.com משקיעה בטכנולוגיה שמסייעת להפחית את השחיקה שבנסיעות, לאפשר לנוסעים את המגוון הרחב ביותר של מקומות שהייה מדהימים הנעים בין דירות, בתי נופש וצימרים משפחתיים ועד לאתרי נופש 5 כוכבים, בתי עץ ואיגלואים. אתר ואפליקציות החברה זמינים ב-43 שפות והם חולשים על יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות ואזורים ברחבי העולם.

 

כתיבת תגובה