ביריד ITB בברלין: 26 גופים בתעשיית התיירות הישראלית

מנסים למשוך את הקהל הגרמני לישראלי: ביריד התיירות הגדול בעולם יוצגו עשרות נציגים ישראלים. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "בשלושת החודשים האחרונים חל גידול של למעלה מ-23% בהיקף התיירות מגרמניה"

משרד התיירות | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הגדלת תקציבי השיווק של משרד התיירות, צפוי להגביר את קצב הגרמנים שיגיעו לישראל בחודשים הקרובים. בקיץ יופעלו כ-90 טיסות ישירות מגרמניה, ובחורף הבא יתווספו עוד 6 טיסות ישירות לאילת.

משרד התיירות הישראלי חנך היום את הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם ITB בברלין. ביריד, שיימשך 5 ימים, צפויים להשתתף כ-10,000 נציגים מ-190 מדינות, ויבקרו בו כ-200,000 איש, בהם אנשי תעשיית התיירות בעולם, עיתונאים וקהל רחב.

הביתן הישראלי משתרע על שטח של 670 מ"ר וייטלו בו חלק נציגי 26 גופים בתעשיית התיירות של ישראל, ביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, נציגי חברות תעופה ועמותות תיירות. הביתן הישראלי יציג השנה את עולם התיירות הישראלי בצורה חדשנית ומזמינה, באמצעות טכנולוגיות תלת-מימד, אמצעים ויזואליים אינטראקטיביים – גם ברשתות חברתיות וגם בפעילויות שונות למבקרים.

בעמדה יהיו משקפיים בטכנולוגיית תלת-מימד לסיור וירטואלי באתרי תיירות בישראל. בביתן הוצבה גם עמדת צילום על רקע מסך – לטובת השתתפות בתחרות צילומים, שהזוכים בה יוטסו לישראל על ידי המשרד. חברת AHAVA תעניק טיפולים וערכת מוצרים למבקרים.

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי יחנוך ביחד עם בכירי תעשיית התיירות ושגריר ישראל בגרמניה, יעקב הדס-הנדלסמן, את הביתן הישראלי בתערוכה, ויערוך פגישות עם מנהלים בכירים של חברות תעופה המעוניינות לפתוח ולהרחיב קווי תעופה לישראל. המנכ"ל ייפגש גם עם נציגי רשתות המציעות לינה עממית במטרה לסייע בהסרת חסמים של כניסה לפעילות בישראל. כמו כן ייפגש המנכ"ל עם חברות תיירות מהגדולות באירופה, אשר שבו לאחרונה לפעול מול ישראל, לאחר שנים של הפסקה.

בנוסף יערכו פגישות עם נשיאי האיגודים של סוכני הנסיעות הגרמני והשוויצרי.

שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של יותר מ-80 מיליון נסיעות בשנה. על-פי הנתונים התיירים הגרמנים שביקרו בארץ שבו לבקר בשנית.

כתיבת תגובה