בית שמש: פחות ילדים ילמדו במבנים ניידים

עיריית בית שמש חנכה שני מבנים קבועים לגנים ברחבי העיר • ראש העיר: קשה לי לקבל את המצב הקיים עם המצוקה הגדולה של התלמידים ואפעל בכל הכלים לשינויו

עיריית בית שמש חנכה שני מבנים חדשים של גנים ברחבי העיר. גן ‘בית בגן׳ ל-35 ילדים בגן חובה וגן ‘חושן׳ ל-35 ילדים בטרום חובה.

אל חנוכת הגנים הגיעו ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר הממונה על החינוך, הרב ישעיהו ארנרייך וחברי המועצה שמואל גרינברג, שלמה בריליאנט וישראל סילברסטין.

ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך אמרה: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות לומר- כראש עיר קשה לי לראות את המצוקה הגדולה ברחבי העיר שכל כך הרבה תלמידים לומדים מזה עשרות שנים בקרוואנים כנורמה. אנו נעשה את מירב המאמצים כדי שבשנים הקרובות פחות ילדים ילמדו במבנים ניידים ובקרוואנים ונפעל לבנות מבנים לטובת הציבור וילדי העיר. אני קוראת לממשלה לטפל בסוגיה הזאת כדי שילדי בית שמש הלומדים בקרוואנים יהיו שווים לילדים אחרים בבתי ספר, כפי שהם ראויים להיות.

"מגיע לתושבי בית שמש לקבל מערכת חינוכית מצוינת ואפעל ככל יכולתי לממש את זה.

"יש לנו הזדמנות לייצר כאן שילוב מצוין של חינוך איכותי בשכונות מצוינות ונעשה מאמץ עליון לקדם את החינוך ברחבי העיר מחד ולבנות מבנים נייחים לכלל המגזרים מאידך".

סגן ראש העיר הממונה על החינוך, הרב ישעיהו ארנרייך: ״אנו שמחים על פתיחתם של הגנים למען ילדי העיר במבנים תקינים ובנויים. בסייעתא דשמיא שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. מדובר בעשייה חינוכית ואיכותית ואנחנו נעשה כל שביכולתנו בכדי להגדיל את המבנים הבנויים בעיר״.

 

רונית זיו, מפקחת גני הילדים במשרד החינוך למגזר החרדי סיפרה: “הגנים האלו הם גני הדגל של כל האזור. אני מודה לעירייה על העבודה המאומצת לפתיחת הגנים עם פתיחת שנת הלימודים״

מנהל רשת בית בגן, יוסף ציטרון אמר: ״אנחנו גאים להיות חלק מהחינוך בבית שמש ולהשקיע בדור העתיד. אנו מודים על כל העשייה המבורכת של העירייה בראשותה של ראש העיר עליזה בלוך, על הנתינה מעל ומעבר ועל האוזן הקשבת. ילדי בית שמש זכו בגן חדש ומפואר. בכוונתנו לתת למידה מירבית למען הילדים כדי להעניק להם את הכלים הטובים ביותר לקראת כיתה א׳״.

מנכלית רשת גני החושן, גילה מלכובסקי: ״זו רווחה גדולה לילדים שנכנסים למבנה תקני, בטוח, מפואר ומרווח. עם מזגן ומתקנים לילדים. במשך שנים רבות הגן היה בדירות שכורות . והיום אחרי הרבה שנים ותלאות אנחנו נכנסים לגן הזה במבנה בנוי. יישר כוח על המאמצים של ראש העיר, חברי המועצה ומינהל החינוך שהגן ייפתח בזמן ולשביעות רצונם של ההורים והילדים״

קדם לחנוכת הגנים, סיור של ראש העיר, עליזה בלוך, בגנים נוספים במסגרתו פגשה את הצוותים החינוכיים הוותיקים והתפעלה מהעשייה המשמעותית, החינוכית והיזמית בגנים.

כתיבת תגובה