בלעדי ל'ביזנעס': החברה החדשה מציעה עד מיליון דולר לכל מפיץ

חברת תשלומים בזמן אמת חדשה משיקה קמפיין אינטרנטי לצירוף בעלי עסקים אמריקנים בתמורה לטוקנים בשווי 200 מיליון דולר למשווקים • מציעה לעסקים בארה"ב עמלת סליקה של 1.26% בלבד מול ממוצע של מעל 3.5% הנהוג באמריקה • פרסום ראשון

אשראי ממוחשב. אילוסטרציה | צילום: pixabay

חברת שירותי התשלומים האמריקנית החדשה 'סיקס אנד פיי' מכריזה על מהפך בתחום עמלות הסליקה המוטלות על בתי העסק, כך נודע ל'ביזנעס'.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

שלוש שנים של עבודה מתחת לרדאר של הבנקים וחברות האשראי בארה"ב, הניבו ל'סיקס אנד פיי' מוצר ושירות הדרושים ביותר לכל בעל עסק בארה"ב (וגם בישראל, אבל עד שהרגולציה תאשר זאת, יארכו עוד שנים).

מאחורי חברת 'סיקס אנד פיי' עומד היזם אבי וינברג העומד בראש צוות המנהלים יחד עם אנטוני מאזה, עו"ד המשמש כפרופסור מרצה, כיועץ לחברות ענק וגופי ממשל, ובעל ניסיון בהקמה וניהול של חברות בעלות טכנולוגיה מתקדמת. קנת דאגלס המשמש כיועץ בכיר לבנקים וחברות טכנולוגיה בתחום התשלומים, ובעל נסיון בהקמת חברת כרטיסי אשראי, וצוות מומחים מתחומי התשלומים, הבנקאות, והטכנולוגיה.

ל'ביזנעס' נודע, כי כבר עתה מציעה החברה תעריף של 1.26% בלבד לעסקה, פחות ממחצית ועד כדי שליש בלבד מהמוצע על ידי חברות הסליקה הקיימות בארה"ב.

בנוסף, מציעה החברה החדשה מערך תזרים מזומנים עסקי חדש בארה"ב, כאשר בעוד בתחום פירעון האשראי לבעלי העסקים עיכוב של מספר ימים בהעברת הכספים שנסלקו היה סביר – ב'סיקס אנד פיי' מציעים לבעלי העסקים לקבל את ההכנסות מתשלומי האשראי מיד עם ביצוע העסקה, גם מחוץ לימי עסקים ושעות עבודה.

שינוי קל ויעיל

"מדובר במהפכה שלא נראתה כמותה בתחום התשלומים בארה"ב, מערכת תשלומים ראשונה מסוג Real-Time Payment Processing שהקמעונאיות המובילות בארה"ב לחצו בשנה האחרונה להקמתה על ידי הבנק המרכזי (הפדרל ריזרב)", אומר היזם אבי וינברג בראיון ראשון ל'ביזנעס'.

ומה בדבר התשלום? מה יידרשו בעלי העסקים לעשות?

"התשלום עבור השימוש במערכת הוא חודשי ללא התחייבות, באמצעות טוקן דיגיטלי אותו צריכים בעלי העסקים לרכוש".

ולא צריך להחליף את המסופונים הקיימים בעסק?

"אין צורך בשינוי כדי לראות את תחילת השינוי. אנחנו ב'סיקס אנד פיי' מאפשרים את תחילת החיסכון מידית אף ללא החלפת מסופונים, וההרשמה לשירותי החברה אורכת כ-10 שניות בלבד. כל מה שבעל עסק צריך לעשות הוא לצלם את כרטיס הביקור שלו באפליקציית מסרים מיידיים כגון SMS או וואטסאפ. זאת לעומת תהליך פתיחת חשבון סליקה בארה"ב כיום המצריך מילוי ערימות של טפסים, בדיקת היסטוריית אשראי ועוד, כשזהו חידוש עצום בפני עצמו".

תשעה מכל עשרה, מצטרפים

סיקס אנד פיי כוונה במדויק ליבלת העיקרית של בעלי העסקים בארה"ב החל מהעסקים הקטנים ביותר וכלה בחברות ענק כגון וולמארט ואמזון, מה שמסביר מדוע לדברי החברה תשעה מכל עשרה שנחשפים אליה מצטרפים מיידית ואף מצרפים חברים.

כל מה שנצרך עכשיו ל'סיקס אנד פיי' זו מודעות גבוהה – הפצת הבשורה לבעלי העסקים, ואותה מבצעת החברה באמצעות קמפיין אינטרנטי המעניק 20 מיליון טוקנים בשווי התחלתי של 10 $ לטוקן, למפיצי הקמפיין מכל העולם בשיטת האפילאייט.

מכיוון שהחברה בטוחה בכך שכל חשיפה תביא תוצאה, התשלום למשתתפים הוא עבור כל סוג של חשיפה וללא קשר ישיר לתוצאה עסקית. ההשתתפות בקמפיין פתוחה לכל מי שיכול ליצור תוכן או לשתף תוכן קיים על גבי רשת האינטרנט, רשתות חברתיות, אפליקציות מסרים ועוד. החברה מקווה שלפחות מאה מהמשתתפים יסיימו את הקמפיין ברווח של יותר ממיליון דולר כל אחד.

2 תגובות ל: "בלעדי ל'ביזנעס': החברה החדשה מציעה עד מיליון דולר לכל מפיץ"

  1. אין כתובת אתר או פרטי קשר. חיפוש בגוגל על שם החברה מניב אפס תוצאות.
    אחלה כתבה חסרת תועלת.

  2. זה הלינק לאתר שלהם https://www.6npay.io

כתיבת תגובה