בלעדי: רבנים נגד העסקת נערים במלצרות באולמות בבני ברק

בקרוב צפויים רבני בני ברק לצאת בקול קורא נגד בעלי האולמות שמעסיקים נערים בעבודת מלצרות. מה הפתרון והעלות לכל בעל שמחה. כל הפרטים

אולם שמחות שאטרסטוק

רבני בני ברק נגד המלצרים הפרחחים: ממידע שהגיע ל'ביזנעס' עולה כי רבני העיר בני ברק עומדים לצאת בקרוב בקריאה מיוחדת לבעלי האולמות בעיר ובו יודיעו שעליהם להפסיק להעסיק מלצרים פרחחים, כפי שמקובל כיום באולמות.

אין חרדי אחד שלא מכיר את התופעה נערים שממלצרים בחתונות בבני ברק, כשמדובר בנערים המתגוררים מחוץ לבני ברק ומעוניינים להרוויח כמה שקלים בערב ומגיעים למלצר בבני ברק.

לטענת הרבנים, המלצרים הללו משרים אווירה של קלות ראש וגורמים לנזקים רוחניים. הרבנים ידרשו איפוא להתחיל להעסיק רק מלצרים חרדיים כפי שמקובל כבר כיום בכל החתונות בבית שמש.

קריאת הרבנים צפויה לצאת בקרוב על רקע פרשייה שאירע לאחרונה באחת האולמות בבני ברק, שם חצו המלצרים את גבול הקו האדום ופגעו קשות בצניעות. צעד זה גרם לרבנים לקרוא לבעלי האולמות להפסיק להעסיק את אותם פרחחים.

אין ספק כי הדבר יבוא לידי ביטוי גם במחיר, שכן העסקת עובדים חרדיים יקרה יותר מאשר אותם נערים, אבל בעלי השמחות כבר הבהירו בעבר כי הם מוכנים לשלם עוד כמה מאות שקלים והעיקר שיהודים חרדיים יתפרנסו בכבוד.

כתיבת תגובה