במרכנתיל מאפשרים כבר עתה לקבל  קוד אימות בנקאי באמצעות הודעה קולית

 

אחד השירותים הפופולריים עבור לקוחות הבנקים הינו קבלת מענה בנקאי בטלפון. לצורך כך מקבל הלקוח קוד חד פעמי אשר באמצעותו יזדהה בפני הבנקאי. עד היום הקוד נשלח במסרון ולקוחות מהציבור החרדי המשתמשים בטלפונים כשרים, לא יכלו לקבל את הסיסמה.

לנוכח פניות רבות שהגיעו ליו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת ח"כ הרב ישראל אייכלר, פנה הח"כ  למערך האבטחה של בנק ישראל בבקשה לספק לציבור החרדי מענה חלופי במקום קבלת הקוד במסרון. בבנק ישראל נענו לבקשה וחייבו את הבנקים – החל מחג הפסח הקרוב – לאפשר קבלת הקוד לצורך ביצוע אימות בנקאי בהודעה קולית ולא רק באמצעות מסרונים.

התקנה תכנס לתוקף בעוד מספר חודשים. בבנק מרכנתיל, שהינו מהבנקים הפעילים ביותר במגזר החרדי, נערכו מבעוד מועד ולקוחות הבנק מקבלים כבר עתה את קוד האימות הבנקאי בהודעה קולית באמצעות שיחת טלפון – במקום במסרון כפי שהיה עד היום. עם קבלת הודעת בנק מרכנתיל על אימוץ השינוי באופן מיידי,  בירך ח"כ אייכלר על החלטתם להיות הבנק הראשון שמאפשר את השירות המתקדם לציבור החרדי.

נציין עוד כי בשנים האחרונות, עם כניסתם של שירותי בנקאות ישירה באינטרנט והאפליקציות הסלולריות, חל צמצום בשירותים הפרונטאליים בסניפי הבנקים. בנק מרכנתיל, זיהה כי בקרב לקוחותיו בני הציבור החרדי קיימים צרכים שונים ובהתאם, פעל רבות על מנת לאפשר מסלולים חלופיים לציבור. כך לדוגמא: בנק מרכנתיל בחר להמשיך ולהעניק את מלוא השירותים הבנקאיים ובכללם שירותי קופה וטלר בסניפים, ובמקביל, הקים שירותי בנקאות ישירה ואפליקציות סלולריות המתאימים למכשירים הכשרים במטרה לאפשר ללקוחותיו ליהנות ממגוון השירותים בהתאם לנוחותם ובחירתם.

 

כתיבת תגובה