בנק הפועלים חנך סניף דיגיטלי בקניון ממילא בירושלים

במעמד קביעת המזוזה השתתפו מנכ"ל הבנק ורב הכותל והמקומות הקדושים שכינה את הסניף הממוקם לא הרחק מחומות העיר העתיקה בכינוי "המזוזה של בנק הפועלים". ראש העיר העלה על נס את שיתוף הפעולה עם הבנק

במעמד קביעת המזוזה. צילום: יח"צ

בנק הפועלים חנך סניף דיגיטלי בקניון ממילא בירושלים בקביעת מזוזה חנך השבוע. הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים אמר במעמד קביעת המזוזה כי זכות מיוחדת היא לקבוע מזוזה בשערי הסניף הממוקם ליד חומות העיר העתיקה בשנת החמישים לאיחוד העיר. "הבנק בהחלט ראוי להיות בשערי חומות ירושלים", אמר הרב רבינוביץ והוסיף כי "הסניף החדש הוא המזוזה של בנק הפועלים".

אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, ציין כי הסניפים הדיגיטאליים מביאים בשורת חדשנות ומשלבים את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם עם שירות בנקאי מקצועי. לדבריו, הסניפים הדיגיטליים משתלבים בחזון בנק הפועלים: "אישי, אנושי וטכנולוגי". מצד אחד מגוון כלים טכנולוגיים משוכללים שחוסכים ללקוחות זמן יקר, ומצד שני כוח האדם הבנקאי הטוב ביותר בענף, שמעניק שירות אישי המותאם לצרכיו של כל לקוח. כמה חבל שהכלים הדיגיטליים הללו נוטים להתקלקל בקצב מהיר. (קראו על הניסוי החברתי שערך 'ביזנעסופש').

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שחתם את מסכת הברכות ציין כי הסניף הדיגטלי הוא קונספט ייחודי המשתלב עם תנופת החידוש והפיתוח העסקי שהעיר ירושלים חווה. "היקפי הפעילות הכלכלית בכל המגזרים העסקיים בירושלים צומחים ובכלל זה בתחום ההייטק", אמר ראש העיר שהעלה על נס את שיתוף הפעולה עם הבנק בעידוד העסקים הקטנים. ברקת אמר עוד: "על ספה של שנת היובל לאיחוד העיר אני מאחל עוד שנות צמיחה ושגשוג רבות ומודה לבנק הפועלים על השותפות".

כתיבת תגובה