בנק לאומי זכה בתואר "הבנק הדיגיטלי הטוב בישראל"

בתחרות הבנקים הדיגיטליים הטובים בעולם של המגזין הכלכלי 'גלובל פייננס' תופס לאומי מקום של כבוד. כמה חבל שבין שופטי התחרות לא היו קשישים ומאותגרי טכנולוגיה שמתקשים להתמודד עם בליץ הדיגיטציה בבנק

סניף לאומי. צילום: ליאור מזרחי | יח"צ

המגזין הכלכלי היוקרתי 'גלובל פייננס' (Global Finance) פרסם השבוע את רשימת הבנקים הדיגיטליים הטובים בעולם לשנת הכספים הנוכחית והעניק ללאומי את התואר ה"בנק הדיגיטלי הטוב ביותר בישראל ללקוחות פרטיים ועסקיים".

הבחירה בלאומי נעשתה על ידי פאנל שופטים שבחן את אסטרטגיית הבנק בתחום הבנקאות הדיגיטלית, את הגידול בהיקף הלקוחות שמשתמשים וצורכים שירותי בנקאות באמצעות הערוצים הדיגיטליים של הבנק, את מגוון המוצרים והשירותים הדיגיטליים שהבנק מציע ואת העיצוב והפונקציונאליות של אתר ואפליקציית לאומי.

כמה חבל שלקוחות ותיקים שאינם נגישים או מתמצאים במהפכה הדיגיטלית שעברה על העולם, אינם נמנים על שופטי התחרות ונאלצים לנדוד ולכתת את רגליהם למרחקים על מנת למצוא סניף עם קופות לבצע פעולות הפקדה ומשיכה באשנב. להמחשה, בירושלים הגדולה נותרו פחות מחמישה סניפים עם קופות פעילות האמורים לשרת מאות אלפי לקוחות.

תמר יסעור, ראש החטיבה לבנקאות דיגיטלית בלאומי, אמרה בעקבות הזכייה, כי "הזכייה מטעםGlobal Finance היא עדות נוספת למובילות שלנו בתחום הבנקאות הדיגיטלית בישראל. אנו שוקדים כל העת על פיתוח מוצרים ושירותים חדשניים בכדי להעניק ללקוחותינו – פרטיים ועסקיים כאחד – הצעת ערך מקיפה ואמיתית, שמאפשרת להם לנהל את כלל הפעילות הבנקאית שלהם באופן שקוף, פשוט, זמין, יעיל וזול יותר".

כתיבת תגובה