בסדנו משיקה מיזם נדל"ן אמריקני חדש בערב מכירות והטבות

פרויקט המשרדים והמסחר שיוזמת קבוצת ההשקעות בסדנו ממוקם בבירת אוהיו, עיר המצטיינת בביקוש מהגבוהים ביבשת לנדל"ן מסוג זה • בערב הפתוח תוכלו להכיר את פוטנציאל הרווח של העיר ה-15 בגודלה בארה"ב, וליהנות מהטבות על מבחר השקעות הנדל"ן של בסדנו באמריקה

קולומבוס, אוהיו | צילום: pixabay

קולומבוס גילה את אמריקה, אבל מי גילה את קולומבוס? מתברר שענף הנדל"ן האמריקני מסמן לאחרונה את קולומבוס, בירת מדינת אוהיו, כתגלית לוהטת. ולא בכדי: העיר נחשבת כאחת החזקות ביבשת מבחינה כלכלית, מציעה תעסוקה בשפע ורמת חיים נוחה, ומככבת ברשימת 10 הערים הטובות ביותר למחיה בארה"ב לפי רשת CNN.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

קבוצת ההשקעות הישראלית-אמריקנית בסדנו, המתמחה בפיתוח מיזמי נדל"ן והייטק, היתה כצפוי מהראשונות לזהות ולגלות את קולומבוס גם לישראלים.

בימים אלה נערכת בסדנו לשיפוץ מבנה במיקום ראשי ב'דאונטאון' של קולומבוס, סמוך לעשרות מרכזי תעסוקה תאגידיים גדולים כמו גם חנויות, מרכזי בילוי ומוסדות בריאות, חינוך ותרבות. המבנה יכיל שטחי משרדים ומסחר, בהתאמה לביקוש הרב מצד בעלי עסקים וחנויות באיזור. על התהליך תנצח 'SIDRE', זרוע ההשקעות האמריקנית של בסדנו, באמצעות חברת הנדל"ן המקומית 'Alpha Partners' שמנהליה צברו ותק ניכר בהשבחה ובניהול נכסים באוהיו, בניו-יורק ועוד.

לאחר שנים של ביקושים גלובליים עצומים, כולל מישראל, שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט – אך האפשרויות הפתוחות לציבור הולכות ומצטמצמות. קולומבוס מציגה פוטנציאל רווח אדיר, עם גידול עקבי בשכר-הדירה הממוצע מאז שנת 2003 ותחזיות לגידול אוכלוסיה של 40% בין השנים 2017-2020; אך דווקא בשל הצלחתה, קשה לאתר בה שטחים להשקעה. כאן מתבטא היתרון של בסדנו כבעלת נציגות מקומית, קשרים ענפים וידע המאפשרים לה למצוא ולממש הזדמנויות מבטיחות לטובת משקיעיה.

אם יש לכם כסף להשקעה ורצון לפריצת-דרך כלכלית, בסדנו מזמינה גם אתכם לגלות את קולומבוס. במרתון מכירות מיוחד שייערך בכ"ה טבת (2/1/19) במתחם 'ריג'ס' שבירושלים, תוכלו לשמוע עוד על ההשקעה, היתרונות וצפי התשואות. בנוסף תיהנו מפגישות ייעוץ אישיות עם צוות בסדנו, שיפרוש בפניכם מבחר הצעות נדל"ניות במיקומים הפופולריים ביותר בארה"ב.

מומלץ להירשם מראש ולהבטיח את מקומכם, שכן כבונוס לערב זה בלבד תוכלו להצטרף להשקעה באוהיו בסכום מינימום של 89,000 ₪, במקום 113,000 ₪. והטבה כזו, ללא ספק, היא תגלית בפני עצמה.

להרשמה ליום המרתון לחצו כאן!

או מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם:




















    כתיבת תגובה