בעלי הרשתות מרוויחים 150%? קרעי תקף את רמי לוי

ח"כ שלמה קרעי תקף את רמי לוי: "יש תחרות על כמה להרוויח יותר מהצרכן; אנשים לא מצליחים לקנות מוצרים" | לוי ענה לו: ""אני מרוויח 3%, אתה פופוליסט" | לוי הוסיף: "אם המדינה רוצה לטפל ביוקר המחיה, היא יכולה לעשות זאת – אבל היא לא רוצה"

רמי לוי ושלמה קרעי | צילום: אורן בן חקון

בפאנל בנושא "כיצד מורידים את יוקר המחיה", אותו הנחתה כתבת המגזין שיר זיו, בוועידת חוסן חברתי כלכלי של "ישראל היום" שמתקיימת בבנייני האומה בירושלים השתתפו בעל רשת המרכולים רמי לוי, ח"כ שלמה קרעי, ראש החוג לתואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס ד"ר טלי תאני-הררי ומיכאל לובושיץ, מנכ"ל יינות-ביתן מגה לשעבר.

במהלך הפאנל התעורר עימות מילולי בין רמי לוי וח"כ קרעי, לאחר שחבר הכנסת דיבר על ההתייקרות סל הקניות, באומרו שבעלי הרשתות מרווחים 150% על הסל, אמירה שלוי הכחיש. קרעי אמר בתגובה כי "התוצאות מעוותות", ובתגובה לתגובתו ענה רמי לוי כי "המדינה צריכה להקל על החקלאי ולפתוח את השוק באופן חופשי כדי לייצר תחרות. אני רוצה לאפשר לאנשים החלשים להביא אוכל הביתה. אצלנו יש תחרות".

קרעי המשיך: "יש תחרות על כמה להרוויח יותר מהצרכן, אנשים לא מצליחים לקנות מוצרים". לוי ענה לו: "אני מרוויח 3%, אתה פופוליסט לא דובר אמת".

בהמשך הוסיף לוי: "אם המדינה רוצה לטפל ביוקר המחיה, היא יכולה לעשות זאת – אבל היא לא רוצה, אין לה אינטרס. הכוח בידיים של הצרכן"

תגובה אחת ל: "בעלי הרשתות מרוויחים 150%? קרעי תקף את רמי לוי"

  1. המושבניק ההזוי הזה טוען שרמי לוי מתווך בלימונים שהם מגדלים במושב
    כאשר האמת היא שרמי לוי מוכר ק"ג לימונים רק ב2.90 לק"ג
    לראות עד הסוף ולא להאמין

כתיבת תגובה