בעלי תפקיד באוגווינד רכשו מניות ב-3.4 מיליון ש"ח

יו״ר דירקטוריון החברה גבי זליגסון, משה קפלינסקי המכהן כדירקטור באוגווינד, ירון יעקובי וזאב ברונפלד רכשו מניות אוגווינד בהיקף של כ-3.4 מיליון ש"ח | ביום ראשון הודיעה אוגווינד, על מינויו של אלון רווה למנכ״ל החברה – לאחר שהתפטר משיכון ובינוי

הכנה להטמנת מכל אגירת חשמל באדמה | צילומסך מאתר אוגווינד

חברת אוגווינד הודיעה כי יו"ר דירקטוריון החברה גבי זליגסון הודיע כי רכש מניות אוגווינד יחד עם משה קפלינסקי המכהן כדירקטור באוגווינד, ירון יעקבי וזאב ברונפלד.

היקף הרכישה עומד על כ- 3.4 מיליון ₪. כמות המניות הנרכשות עומדת על כ- 65,000 מניות במחיר של כ- 52.12 ₪ למניה.

אגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה.

אלון רווה, מנכ"ל אוגווינד | צילום (ארכיון): יח"צ

בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג.

כזכור, ביום ראשון השבוע הודיעה אוגווינד, על מינויו של אלון רווה למנכ״ל החברה – לאחר שהתפטר משיכון ובינוי

כתיבת תגובה