בעל עמותה? הכתבה הזו יכולה לחסוך לך אלפי שקלים!

אתר אינטרנט ישרת כמעט כל עסק כולל עמותות שהן בעצם עסקים הפועלים שלא למטרות רווח, וכלל לא משנה באיזה תחום עוסקת העמותה.

אף ארגון לא יצליח להגיע לקהל הרחב ללא פרסום, וזה כבר ידוע שהפרסום האפקטיבי והמשתלם ביותר מבחינת עלויות הוא פרסום באינטרנט, במדיה ובדיגיטל. הכל קורה ברשת, ושם גם אתם צריכים להיות נוכחים.

אתר אינטרנט יבטיח שקהל היעד הרלוונטי לעמותה שלכם ייחשף לפועלכם כל העת, גם באם יחפשו מילות מפתח הקשורות לתחום שהעמותה שלכם עוסקת בו, וגם על ידי קידום אורגני וממומן של האתר מצדכם.

השקיעו באתר ובתוכן שבו, וגם בקידום, שכן אם תעשו זאת, הסיכוי שתצליחו לגייס כספים לתרומות מהגולשים יגדל באופן משמעותי.

 

אתר העמותה באינטרנט, יהיה כרטיס הביקור של הארגון ברשת. אתר תדמית או אתר של חנות ווירטואלית הם השלוחה של הארגון באינטרנט.

בכל יום אלפי גולשים משוטטים ברשת ומבצעים עסקאות אונליין. על אותו משקל, תוכלו לבצע גיוס תרומות באתר העמותה שלכם.

בשורה התחתונה, אם אתם מנהלים עמותה שרוצה להשיג חשיפה ולגייס יותר תרומות, הקימו אתר איכותי שייצג אתכם בזירה הווירטואלית –  אל תישארו מאחור.

בניית אתר לעמותה – מה צריך לדעת מא' ועד ת'

בניית אתר לעמותה, נעשה בכמה שלבים, כמו כל בניית אתר חנות אחר שקיימת בו אפשרות סליקה או תשלום מקוון.

לפני שבכלל נגיע לזה, יש להשקיע במראה האתר, לעיצוב של האתר יש חשיבות מכרעת מהבחינה השיווקית וגם על חוויית הגולש ומשך הגלישה באתר.

כאשר מדובר באתר מוצלח, אתר שמכיל מידע רלוונטי ומעניין עבור הגולשים, במידה והאתר נוח לגלישה ולביצוע פעולות, וכן אם יש בו תוכן מעניין.

אתר האינטרנט שלכם יעניק לגולשים ברשת את כל המידע אודותיכם. אתר ייחשב כאתר טוב אם הוא יהיה מעוצב ברמה גבוהה, יכיל תוכן מעניין שידבר אל הגולשים, וכמובן שחשוב מאוד שהוא יפעל באופן חלק, עם מינימום תקלות ובאגים – עד כמה שאפשר.

אתר כזה יוכיח לגולשים כי מדובר בארגון אמין ורציני, וכמובן שזה ישפיע לטובה על גיוס כספים ותרומות לעמותה, בתשלום דרך האתר וגם לא דרך האתר.

בניית אתר – לבד או באמצעות חברה לבניית אתרים?

אמנם ישנן אפשרויות להקים אתרים חינמיים לבד, אך אם אין לכם כל זיקה לתחום, כמובן שעדיף שחברה מקצועית המבצעת בניית אתרים תבצע את העבודה ברמה שתהיה ראויה, כך שתהיו מרוצים מהתוצאה.

בכל אופן, כל חברה מקצועית המתמחה בתחום תצטרך לשלב אתכם בעבודה על הקמת האתר, כיוון שמלבד העובדה שהאתר הוא צירופים של קוד כתוב, ולצד הפן הטכני, האתר הרי מייצג את העמותה שלכם. התוכן, המידע והתמונות שבו צריכים להיות רלוונטיים ועדכניים, משמע שאתם תצטרכו לספק את התוכן שיכיל האתר.

המידע באדיבות וובינג – ממשק עצמאי לבניית אתרי וורדפרס לבד, בקלות, במהירות והעיקר – בזול!

תגובה אחת ל: "בעל עמותה? הכתבה הזו יכולה לחסוך לך אלפי שקלים!"

  1. לא להtמין כמה זה נהיה קל לבנות אתר בוורדפרס

כתיבת תגובה