בקרוב: החניון הרובוטי הציבורי הראשון בישראל יוקם בת"א

פרקומט זכתה במכרז הדגל של אחוזות החוף בתל אביב-יפו להקמת חניון רובוטי ציבורי ראשון בישראל שיכלול 224 מקומות חניה | המכרז כולל תככנון, הקמה ותחזוקה של מערכת חניה אוטומטית בחניון "בוגרשוב", בתל אביב | בימים הקרובים ייחתם חוזה ההתקשרות

חניון בתל אביב | צילום אילוסטרציה: Boris-B, שאטרסטוק

פרקומט זוכה בחוזה הגדול והיוקרתי ביותר בתולדות החברה ונכנסת לתחום חדש – תקים חניון אובוטי ראשון לשימוש ציבורי בחניון ״בוגרשוב״ בתל אביב

בחברה, העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל ובעולם הודיעה על זכייתה במכרז של אחוזות החוף בע"מ לתכנון, הקמה ותחזוקה של מערכת חניה אוטומטית בחניון "בוגרשוב", תל אביב-יפו. בימים הקרובים צפויה החברה לחתום על חוזה ההתקשרות ולהמציא מסמכים נדרשים ע"פ תנאי המכרז.

על שטחו של החניון הוותיק הולך ומוקם בימים אלה מבנה בן 4 קומות, הכולל גני ילדים, מעונות יום ותחנת טיפת חלב. בקומות התת קרקעיות ישכון חניון החדש, האוטומטי והענק שכאמור, יוקם בשיטה מתקדמת ויהיה רובוטי לחלוטין – ללא מגע יד אדם.

לדברי גיורא נוה, מנכ״ל החברה, ״זכינו היום במכרז המשמעותי ביותר שידעה החברה מעת הקמתה, הממצב אותנו כחלוצים בכמה פרמטרים – הראשונים להקים בישראל חניון רובוטי לשירות הציבור והראשונים להקים ולנהל חניון בסדר גודל, שטרם נראה כמותו בארץ. זוהי הבעת אמון אדירה עבורנו. זכייתנו במכרז מדגישה כי פרקומט היא החברה המובילה והאמינה ביותר בתחומה בישראל כיום.

"הבחירה בנו אינה מקרית, אנחנו בפרקומט פועלים ללא לאות להרחבת סל הפתרונות והיכולות שלנו, תוך הסתכלות על המגמות בעולם בתחום. אנחנו מצויידים בפתרונות החדשים ביותר בתחום החנייה הרובוטית ומוכנים להתמודד עם אתגרים מסובכים.

מתקן חניה רובוטית של פרקומט | צילום (אילוסטרציה): נאור כהן, פרקומט

"מתקני החניה הם אינם מותרות, אלא צורך של ממש בניהול עירוני אפקטיבי. הבחירה בפתרון של חניון רובוטי לשימוש הציבור, מדגישה את ההבנה של העיריות והרשויות בצורך בפתרונות מתקדמים למחסור בחניה לציבור הדיירים ומבקרי הכרך, כמו גם, את המגמה של מעבר מחניונים ציבוריים סטנדרטיים בגובה פני הקרקע לחניונים תת קרקעיים המנוהלים בצורה חכמה ויעילה. בכך מקדם המכרז את הפוטנציאל הרב שבתחום החניה הרובוטית, שלמעשה לא שייך רק להתחדשות עירונית וליזמי נדל״ן פרטיים, אלא גם לרשויות המוניציפליות ולניהול עירוני מיטבי.

"פרקומט מובילה את מהפכת החניה הרובוטית בכמות הפרויקטים שביצעה ובניסיונה. הבחירה בפרקומט לביצוע והקמת המתקן בפרויקט זה, כמו גם בחירתה של החברה להקמת חניונים רובוטיים גדולים נוספים, בפרויקטים אחרים של החברה אשר נמצאים כבר בביצוע, מהווה הכרה ברורה במובילות החברה, במקצועיותה ובאיכות מוצריה. אנחנו מודים לעיריית תל אביב ולחברת אחוזות החוף על האמון בנו ומתחייבים להמשיך לפעול במסירות למען לקוחותינו ולרווחתם".

כתיבת תגובה