בראשון הקרוב: תחנת הרכבת בנתיבות תחזור לפעילות

לראשונה מתחילת הלחימה: תחנת הרכבת בנתיבות תחזור לפעול ביום ראשון הקרוב לאחר שנסגרה בעקבות הנחיית פיקוד העורף | ההודעה נמסרה על ידי שרת התחבורה בישיבת הערכת מצב בחמ"ל של עיריית נתיבות, יחד עם ראש העיר יחיאל זוהר וראשי האגפים בעירייה

תחנת הרכבת בנתיבות | צילום: רכבת ישראל

במסגרת הסיורים שמקיימת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא״ל מירי רגב יחד עם מנכ"ל המשרד משה בן-זקן והצוות המקצועי של משרד התחבורה ברשויות על קו העימות, התקיימה היום (ג') הערכת מצב בחמ"ל של עיריית נתיבות, יחד עם ראש העיר יחיאל זוהר וראשי האגפים בעירייה.

בדיון נטלו חלק מנכ"לים ויו"רים של חברות התשתית של המשרד, ובמהלכו הציג ראש העיר את הפריחה האדירה שחווה העיר בשנים האחרונות, זאת לצד האתגרים עמם מתמודדת העיר מאז תחילת הלחימה.

מנהל אגף הביטחון בעיר סיפר בדיון על השתלשלות אירועי השבת השחורה והתושייה שגילו חברי יחידת האבטחה, כשהודות לשיתוף הפעולה עם המשטרה עלה בידם לבלום את כניסת המחבלים לעיר ומנעו בכך אסון כבד.

"באתי לכאן היום, כחלק מהסיורים שאני עורכת עורכת בערים וביישובי קו העימות, במטרה לבחון כיצד מצמצמים את הפערים התחבורתיים בעיר, על אף מצב המלחמה", אמרה השרה רגב בדיון.

בישיבה הנחתה השרה רגב לקיים ישיבת סטטוס מיוחדת בראשות המנכ"ל, במטרה לקדם מספר סוגיות תחבורתיות שעלו במהלך הדיון. השרה רגב בישרה לרה"ע במהלך הישיבה, על חזרתה לפעילות ביום ראשון הקרוב של תחנת הרכבת בעיר, לאחר שנסגרה בתחילת המלחמה בעקבות הנחיית פיקוד העורף.

כתיבת תגובה