ברנמילר, המצטרפת לענף הקלינטק, פתחה הבוקר את המסחר

חברת הקלינטק ברנמילר אנרג'י ששווי השוק שלה עומד על כמאתיים מיליון שקל לאחר שגייסה כ-45 מיליון שקל במסגרת הנפקה ראשונית בבורסה, פתחה הבוקר את המסחר. החברה עוסקת בתחום האנרגיה החלופית

הבוקר בפתיחת המסחר. צילום: גיא אסייג | יח"צ

הנהלת 'ברנמילר אנרג'י' פתחה הבוקר (ה) את המסחר בבורסה לרגל רישום מניותיה למסחר. החברה מצטרפת לענף הקלינטק הכולל שבע חברות העוסקות בתחום האנרגיה החלופית, ששוויי השוק המצרפי שלהן עומד על כ-13 מיליארד שקל.

בבורסה מזכירים כי מתחילת השנה הצטרפו לבורסה ארבע-עשרה חברות חדשות שגייסו סכום של כ-2.7 מיליארד שקל בסך הכל. אבי ברנמילר, המנכ"ל והנשיא של ברנמילר, אמר הבוקר כי "עולם האנרגיה מצוי היום במהפכה של ממש. מאנרגיה מבוססת דלקים לאנרגיה מתחדשת, מתחנות כוח גדולות של מאות ולפעמים אלפי מגה-ואטים, לתחנות כוח קטנות ומבוזרות להובלת וחלוקת חשמל.

"אגירת האנרגיה בטכנולוגיה זולה ופשוטה היא תנאי הכרחי לאפשר את המעבר. החברה שלנו הוקמה כדי לתרום טכנולוגית ועסקית להאצת מעבר חשוב זה, מתוך שאיפה לשפר את זמינות החשמל ולהוריד את מחירו לצרכן הסופי. הקמנו את החברה גם מתוך כוונה להקים תעשייה ישראלית משמעותית בענף הקלינטק, שתתבסס על מחקר, פיתוח וייצור, ותתרום להאצת הצמיחה של הכלכלה הישראלית".

חני שטרית בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה: "החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת אגירת אנרגיית חום ממגוון מקורות המתאימה לייצור חשמל זול ונקי בכל שעות היממה תוך שימוש בטכנולוגיות ירוקות ושמירה על איכות הסביבה. החברה גייסה כ-45 מיליון שקלים, מרביתם ממשקיעים מוסדיים, כששווי החברה לאחר הכסף עודמ על כמאתיים מיליון שקל. מניות החברה תצורפנה למדד ת"א-טק עילית, במסגרת המסלול "המהיר" הייחודי ובנוסף, הן צפויות להצטרף למדדי ת"א-צמיחה, ת"א-all share, ת"א-טכנולוגיה ות"א גלובל בלוטק".

כתיבת תגובה