בשבוע הבא: אופל עוברת לידי 'לובינסקי'

אחרי שהממונה על התחרות אישר: 'לובינסקי' תקבל את שיווק אופל בישראל

אופל עוברת ללובינסקי. דודי מנור ואסי שמלצר | צילום: יח"צ

ביום שני הבא, ג' בניסן (8.4) יעבור מותג אופל לידיה של חברת 'לובינסקי' – מיבואניות הרכב הגדולות והתיקות בישראל. 'לובינסקי' מחזיקה כבר עתה בייבוא פיג'ו, סיטרואן, DS ו-MG.

המהלך התאפשר לאחר אישור הממונה על התחרות ברשות התחרות (לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים) עו"ד מיכל הלפרין ומשרד התחבורה.

לתפקיד מנהל המותג מונה אמיר אורז'ל, שהיה בעבר מנהל מכירות מרצדס, מנהל מותגי פורשה, קרייזלר, ג'יפ וראם.

בתחילת הדרך תפעיל 'לובינסקי' ארבעה אולמות תצוגה עבור אופל – בירושלים, נצרת, חיפה ואולם מרכזי בשורק –  לצד 14 מרכזי שירות בפריסה ארצית מלאה ומגוון הדגמים שיימכרו יורחב בהדרגה במהלך השנה הקרובה. בתחילת הדרך ישווקו אדם, גראנדלנד ואינסיגניה, ובהמשך השנה יורחב ההיצע עם קרוסלאנד, קורסה, אסטרה וקומבו. בשנת 2020 יצטרפו דגמים נוספים להיצע.

אופל אדם יימכר במחיר של החל מ-89,990 שקל; אופל אינסיגניה החל מ-169,990 שקל; אופל גרנדלנד X – החל מ-149,990 שקל.

כזכור, בעבר דיווחנו כי PSA – חברת אם בינלאומית צרפתית לייצור כלי רכב וכלי רכב דו גלגליים – מייצרת גם את הדגמים שמייבאת כיום 'לובינסקי' וגם את אופל. ההחלטה על העברת הייבוא של אופל בישראל התקבלה בהתאם למגמת האיחוד בעולם למותגי קבוצת PSA – כחלק מההסכמות וההבנות שהושגו בשנה החולפת בין קבוצת 'שלמה' ליצרן ובהתאם להתאמות האסטרטגיות שבוצעו אצל היצרן ושגובשו ב'שלמה' בשנה האחרונה.

דני שביט מנכ"ל קבוצת 'לובינסקי' אמר: "אנו גאים ונרגשים לצרף את המותג אופל לבית המותגים שלנו הכולל 4 מותגי רכב, מותגי אופנועים, טרקטורונים, כלי רכב חשמליים, שמנים, מצברים וכו'. אני סמוך ובטוח ביכולתנו למצב את אופל כמותג גרמני מהמעלה הראשונה עם ליין מוצרים חדש שיגיע בשנים הקרובות, בזכות איכות המוצרים ואיכות הניהול והשירות של PSA ושל קבוצת לובינסקי שהוכחה בשנים האחרונות".

כתיבת תגובה