בתשעת הימים: הסתה ושנאת חינם נגד משפחה בהר יונה

משפחת איפרגן החב"דית ביקשה בסך הכל לשכור דירה בשכונה החדשה והמתפתחת בהר יונה, אבל שום דבר לא הכין אותה למהומה שנוצרה בעקבות מספר גזענים ליטאים בשכונה

קטע מתוך הפשקוויל. צילום מסך. פייסבוק

שנאת חינם בעצם ימי החורבן. לא כך תיארה לעצמה משפחת איפרגן, המשתייכת לחסידות חב"ד, את קבלת הפנים של שכניה בשכונה החדשה בהר יונה שבנצרת עילית. זה התחיל ביום חמישי שעבר, או אז ביקשה משפחת אפרגן להיכנס לדירה ששכרה בשכונה, אך נתקלה בהפגנה מקומית שארגנו השכנים הליטאים שהתנגדו לכניסתה לשכונה.

לאחר האירוע נוצר קשר בין המשפחה לעסקני ורבני השכונה והוחלט על פתיחת דף חדש במסגרתו נקבע כי המשפחה יכולה להיכנס לדירתה (ממש חסדי ה'. בושה וחרפה!). אבל אם ביקשה משפחת איפרגן לשבת בשלווה, קפץ עליה רוגזם של אי אלו משפחות גזעניות ואנטי יהודיות שלא היו מוכנות להשלים עם העובדה שמשפחת איפרגן הפכה לחלק מהשכונה.

הגב' איפרגן פרסמה הבוקר פוסט בדף הפייסבוק שלה: "אז עברתי לשכונה חדשה בנצרת עילית!!!!!!!!!! (סימני הקריאה במקור. ש.כ.) ועם זה אני קמה בבוקר". לפוסט צורף פשקוויל אישי שפורסם נגדה בשכונה. אהבת ישראל? מאן דכר שמיה. לא תכה רעך בסתר? כן, בטח. איסור לשון הרע ורכילות? מה פתאום, זה רק רק לדור של החפץ חיים.

מבלי להיכנס לטענות התושבים שכתבו בפשקוויל שהגב' איפרגן לא משלנו "ולא דומה לנו בכלל", מבלי להתייחס לעובדה שרבני השכונה הסכימו לכניסת המשפחה, ומבלי להרחיב בתוכן הפשקוויל אותו תוכלו לראות בהמשך, ברור שסיפור כזה הוא בדיוק הסיבה לחורבן בית המקדש מהרה ייבנה ולגלות האיומה בה אנו נתונים עד ימינו אלה. כאשר היצר הרע משתמש בנימוקים "קדושים" על מנת לסכסך בין יהודים ובינם לאביהם שבשמיים.

א יונה והר יונה חרוב ירושלים.

4 תגובות ל: "בתשעת הימים: הסתה ושנאת חינם נגד משפחה בהר יונה"

  1. קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים חב"ד צריכים לקיים מצוות אהבת ישראל ולעזוב את השכונה הליטאית דחוף דחוף דחוף עם כל המשמעויות הכלכליות מוטב שימנעו מלחמת אחים וחס ושלום שפיכות דמים על כל המשמעויות של המילה ויפה שעה אחת קודם אגב אני עצמי למדתי בכפר חב"ד

  2. למרות שאני נגד ההתנהלות שהיתה נגד המשפחה, בושה וחרפה הכתבה המגמתית הפוגענית והגזענית נגד הליטאים בשכונה. חוסר המיקצועיות המשווע של הכתב, שמכין כתבה על פי מה שפורסם בפייסבוק בלי לשמוע את כל הצדדים, מוריד את כל הערך של האתר.
    (כאילו שהמשפט "פרסמה בדף הפייסבוק שלה" לא מספיק כדי להבין למה היא לא שייכת לשכונה החרדית. אין עוד תושבים בשכונה המחזיקים בדף פייסבוק!)

  3. איו תגובה

  4. ןםםן

כתיבת תגובה