ב-102 מיליון: נחתמה עסקת רכישת שירביט ע"י הראל

נחתמה עסקת רכישת שירביט על ידי קבוצת הראל ביטוח ופיננסים • הראל רוכשת את כל הפעילות הבטוחית של שירביט תמורת 102 מיליון שקל • לשירביט כ-100,000 לקוחות ומערך סוכנים רחב, לצד פעילות ישירה

משרדי חברת הביטוח שירביט | צילום: פלאש 90

עסקת רכישת חברת הביטוח שירביט על ידי קבוצת הביטוח הראל יוצאת לדרך: אמש, (20 ביולי 2021) נחתם הסכם בין הראל ביטוח לשירביט לפיו, רוכשת קבוצת הראל את כל הפעילות הביטוחית של שירביט, תמורת כ-102 מיליון ₪.

לחברת הביטוח שירביט, המתמחה בעיקר בביטוחי פרט, לרבות ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, נסיעות לחו"ל וביטוחים הנדסיים, יותר מ-100,000 לקוחות ומערך סוכנים רחב, לצד פעילות ישירה. כל אלה, ייקלטו בקבוצת הראל ביטוח, אשר פועלת בכל תחומי הביטוח ומתמחה בביטוחי בריאות, חיים, חיסכון ארוך טווח, ביטוחים אלמנטריים ושירותים פיננסיים.

מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מישל סיבוני, מסר כי החתימה על הסכם הרכישה של שירביט על ידי הראל ביטוח, היא פועל יוצא של האסטרטגיה של קבוצת הראל להרחיב את עסקיה.

"עסקה זו מאפשרת להראל להגדיל את עסקי הביטוח של הקבוצה ולהמשיך בביסוס מעמדה של הראל כקבוצת הביטוח והפיננסים המובילה בישראל. אנו בטוחים כי קליטת לקוחות וסוכני שירביט לתוך מסגרת קבוצת הראל, תבטיח כי הם ייהנו ממלוא השירותים, היכולות הטכנולוגיות, הבטחון והאיתנות הפיננסית של הראל", אמר סיבוני.

מישל סיבוני מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים | צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מנכ"ל שירביט, צביקה ליבושור, אמר: "אני שמח כי עלה בידינו להשלים את העסקה עם קבוצת הראל, ובכך להצטרף לקבוצת הביטוח המובילה בישראל, ולהעניק לסוכנינו ומבוטחינו ערכים מוספים, טכנולוגיות מתקדמות, ומוצרים חדשניים, לצד חוסן פיננסי מהמעלה הראשונה".

השלמת העיסקה שנחתמה אמש, כפופה לאישורים הרגולטוריים של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, של רשות התחרות ואישורים נוספים.

כתיבת תגובה