ב-35 מיליון: 'שיבולת' רכשה קרקע נוספת למרלו"ג

עוד עסקת ענק בתחום המרלו"גים: קבוצת 'שיבולת' והיזם תומר כ"ץ רכשו קרקע בפארק הטכנולוגי במודיעין (ליגד) בשטח של כ- 7.2 דונם, לבניית מתחם לאחסנה ותעשיה בשטח של כ-16,000 מ"ר | העסקה נחתמה בתמורה לכ-35 מיליון ₪ והיקף ההשקעה המוערך: 100 מיליון ש"ח

אחת הכניסות לפארק הטכנולוגי במודיעין | צילום: McKaby, ויקיפדיה

תחום המרלוגי"ם רותח כיום בכל העולם בעקבות הגידול המהיר של קניות האון ליין: קבוצת שיבולת והיזם תומר כ"ץ רכשו קרקע בפארק הטכנולוגי במודיעין (ליגד) בשטח של כ- 7.2 דונם, לבניית מתחם לאחסנה ותעשיה בשטח של כ-16,000 מ"ר תמורת סך של כ-35 מיליון ש״ח.

הפארק הטכנולוגי במודיעין ממוקם במיקום אסטרטגי בסמוך לשדה התעופה בן גוריון וצירי תנועה ראשיים (כביש 6, כביש 1 וכביש 443) ובקרבה לתחנת רכבת. מיקומה של מודיעין במרכז הארץ בין ירושלים ותל אביב, ובין חיפה לאשדוד, מביא לביקושים גדולים להקמת מרכזי אחסנה ושילוח קרובים ללקוחות הסופיים.

הפרויקט צפוי להיבנות בתחילת 2022 בהיקף השקעה מוערך בסך של כ-100 מיליון ₪.

פרוייקט זה מצטרף לפרויקטים נוספים שהקבוצה יוזמת ובונה ברחבי הארץ, בבית שמש התחילה 'שיבולת' בימים אלו בבנייתו של מרלו"ג בשטח של כ-10,000 מ"ר, ולאחרונה זכתה החברה במכרז נוסף בבית שמש לבניית 30,000 מ"ר תעסוקה ומסחר ב"מתחם כפיר", זאת בנוסף להקמת מרלו"ג מרכזי בצומת ראם בשטח של כ50,000 מ"ר בשותפות עם חברת אלייד נדל”ן.

כתיבת תגובה