ב-56 מיליון ש': 'טלקאר' רכשה מ'הפניקס' עוד כ-4% מ'ויתניה'

טלקאר מחזקת את אחזקותיה בחברת ויתניה – רכשה מהפניקס עוד 3.87% מהחברה בכ-56 מיליון שקל | טלקאר רכשה 1.8 מיליון מניות נוספות של חברת ויתניה מחברת הפניקס, אחת השותפות בחברה | הרכישה מביאה את טלקאר להחזיק ב 20.9% ממניות ויתניה – לאחר שבאפריל האחרון רכשה את כל מניות פליינג קארגו בחברה

עפר זיו, מנכ"ל ויתניה | צילום: דורון סהר

חברת טלקאר שבבעלות משפחת אונגר דיווחה אתמול בערב לבורסה על רכישה של  1.8 מיליון מניות נוספות של חברת ויתניה וזאת מחברת הפניקס, אחת השותפות בחברת הנדל"ן. הרכישה מביאה את טלקאר להחזיק ב 20.9% ממניות ויתניה.

כזכור באפריל האחרון פורסם כי חברת טלקאר רכשה את כל אחזקותיה של חברת פליינג קארגו בויתניה – חברת הנדל"ן המניב הוותיקה היוזמת ומקימה פרויקטים לתעסוקה ומסחר.  אז, מדובר היה בעסקה של 17.04% ממניות ויתניה בהיקף של כ 264 מיליון שקל.

כעת כאמור מעמיקה טלקאר – יבואנית הרכב (קיה) הנמצאת בשליטת משפחת אונגר, את אחזקותיה ורוכשת משותפה אחרת בויתניה – חברת הפניקס, עוד 3.87% מהמניות בסכום של כ 56 מיליון שקל.

העסקה בוצעה לפי שער של 30.5 שקלים למניה שהינו כ-6% מעל לשער הסגירה אמש.

עפר זיו, מנכ"ל חברת ויתניה ציין בעקבות הדיווח: "העסקה משקפת הבעת אמון של השותפים בביצועי החברה בתקופה האחרונה, השקעותיה השונות והפרויקטים המבוצעים על ידה שצפויים לחזק ולהגדיל את כוחה בשוק,  כמו גם בתחזית צופה פני עתיד לגבי ענף הנדל"ן באופן כללי, כענף סולידי וחזק, אל מול הסערה הנוכחית בשווקים הגלובאליים בעקבות עליית הריבית והאינפלציה".

ויתניה הינה חברה יזמית,  הנסחרת בבורסה היום לפי שווי 1.388 מיליארד שקל . החברה המשלבת יזמות והחזקת מבנים ברמה גבוהה באזורי ביקוש גבוהים, המושכרים לשוכרים איכותיים. החברה נוסדה בשנת 1995 על ידי ארבע שותפים – חברת SGS, משפחת פרופר (אסם), משרד הפרסום גיתם ומשפחת חממה והונפקה בבורסה בתל אביב ב-2015 וכיום כ-20% ממניותיה מוחזקות בידי הציבור.

החברה יזמה והקימה עד היום מבני משרדים, מסחר ומגורים. בבעלות החברה נכסים מניבים הממוקמים באזורי ביקוש גבוהים בת"א, הרצליה פיתוח ואור יהודה ועוד כ-400,000 מ"ר נמצאים בהליכים שונים של תכנון, פיתוח, בנייה ושיווק.  בין הפרויקטים הבולטים של החברה כיום נמצאים ויתניה תל אביב ברחוב לה גארדיה, ויתניה – קרסו בפארקטק פתח תקווה ופרויקט ויתניה בהר חוצבים בירושלים.

כתיבת תגובה